Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marunte

Sambata dimineata, aici si acolo

zapada – inca 1m pe alocuri, starea zapezii – flescaita, nu poti schia, nu poti merge prin padure…

soare, au inflorit copacii, canta privighetorile – e timpul sa-mi servesc micul dejun in gradina…

catelul – superactiv, ma trezeste de dimineata sarind in pat si aducandu-mi mingea… inutil ii spun ca nu ne trezim sambata de dimineata – nu intelege…

iubitul meu animal de companie imi aduce papucii si asteapta frematand sa-i arunc un zambet… 

starea casei – deplorabila, poate e cazul sa ma apuc un pic de curatenie? insa cand? – e intrebarea…

n-are sens sa ma preocup de lucruri minore, Rafael ajutorul meu, nu curata casa in prezenta mea, decat in cazul in care prietenele mele vor sa-l vada dansand cu aspiratorul in mana… 

planul zilei – as avea ceva de citit pentru munca – inutil sa ma intrebati de ce Dumnezeu muncesc in weekend, cand NU MI-O CERE NIMENI – ar trebui sa merg sa cumpar un cadou – am comanda de un ceas il cheama TAG Heuer,  plus obligatoria plimbare prin padure, ca de-aceea mi-am luat catel!

in cateva minute ma asteapta limuzina sa plec la masaj, apoi la coafor, cateva minute trec pe la un make-up si diseara sunt fresh pentru o petrecere in oras… merg sa dansez! toata noaptea! imbracata traznet! cu prietenii! come along…

20 Martie 2010 - Posted by | eu |

7 comentarii »

  1. inteleg noptile si dansul nu se prea mai gasesc nici acolo

    abia astept sa-ti cunosc padurea

    Comentariu de tristeteapamantului | 20 Martie 2010 | Răspunde

  2. se gasesc insa raaaaaar…
    in afara de asta, sa inteleg ca pe Rafael il ai si tu, nu?

    Comentariu de myohemmin | 20 Martie 2010 | Răspunde

  3. Rafael e fantezia ta, ce sa caute la mine?
    eu oas putea avea vreun Gheoghe, vreun Vasile, dar n-am

    Comentariu de tristeteapamantului | 20 Martie 2010 | Răspunde

  4. ba, am un Mr Proper

    Comentariu de tristeteapamantului | 20 Martie 2010 | Răspunde

    • Mr Proper… ? what about a Mr Perfect?

      Comentariu de myohemmin | 21 Martie 2010 | Răspunde

  5. azi am facut o cerere in scris ptr un Rafael si am primit aprobare doar ptr o Jasmine… ramane sa deliberez..

    Comentariu de myohemmin | 21 Martie 2010 | Răspunde

  6. vreau si eu, la petrecere!

    Comentariu de Mihaela | 31 Martie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

