Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

The significant „He”

Ati observat ce flexibile suntem noi, cand vorbim despre ”the significant He” din viata noastra?

  • Daca nimerim peste unul inalt – inaltimea devine un criteriu prezentat ca obligatoriu “N-as fi putut, draga, sa umblu cu un pispirica, n-o fi el vreun model, insa e inalt, are prestanta, ma face sa ma simt ocrotita”
  • Daca nimerim peste un pispirica, ce se incadreaza in categoria “un pic mai frumos ca dracul” atunci devine destept…”Are n-spe diplome, sa vezi ce frumos vorbeste depre teoria relativitatii” sau “E sensibil, imi scrie poezii”
  • Daca e workaholic si vesnic absent – “munceste sa aduca bani in familie, o face pentru mine… stii ce pretentioasa sunt…”
  • Daca e puturos, “macar nu ma inseala, eu la asta tin foarte mult”
  • Daca ma inseala si are bani “ce vrei acum sa-mi stric eu casa pentru o oarecare? oricum vine in fiecare seara acasa”
  • Daca tocmai intelegi ca-i bi- ”daca ma inseala cu un barbat sau cu o femeie – care e diferenta?”
  • Daca n-are nici bani, nici munca, e oricum absent, urat, prost, insurat, insesibil, – si nici acolo nu exceleaza… atunci “draga, macar e al meu… bun, rau il am de mobila in casa – sau de decor din cand in cand, doar stii ce jungla e acolo in lumea celor singuri – iar toti barbatii buni sunt ori gay ori insurati”…

Mai sa fie, chiar asa e? E adevarat ca in viata e foarte productiv sa te concentrezi pe lucrurile pozitive si sa traiesti din plin orice situatie – buna sau aproape buna…. e adevarat ca in viata nu sunt toate roz si ca trebuie sa ai un sistem de referinta ca sa apreciezi cand lucruri bune ti se intampla, dar – daca „the significant He „– nu e chiar ce iti doresti tu, o fi poate perfect pentru alte femei, insa daca nu este ceea ce tu ai nevoie – move on! Acolo in jungla, daca risti sa iesi din casa si sa il cauti, el sigur te asteapta….

21 Martie 2010 - Posted by | Ei |

6 comentarii »

  1. N-am ajuns pana la framantarile astea domestice niciodata. I did move on. Am fugit mereu, prea repede si prea des. Si? Ce-am rezolvat?

    Comentariu de tristeteapamantului | 21 Martie 2010 | Răspunde

  2. ti-ai pastrat „self esteem” – ul ca nu te-ai multumit cu putin… iar a fugi are mereu doua directii, dinspre si inspre… tu stii incotro fugi?

    Comentariu de myohemmin | 22 Martie 2010 | Răspunde

  3. habar n-am, am fugit de ei, de mine
    mi-e groaza sa ma lovesc de cineva zi de zi
    daca s-ar putea sa vina doar in vizita, ar fi perfect

    Comentariu de tristeteapamantului | 22 Martie 2010 | Răspunde

  4. in esenta nu trebuie cautat un acela, ci trebuie sa ne cautam pe noi in noi..si daca se intampla ca pe drum sa apara si the one, inseamna ca am gasit in noi ce cautam…si suntem pregatiti sa impartim…

    Comentariu de aberatii | 23 Martie 2010 | Răspunde

  5. foarte adevarat, insa cred ca viata devine mai implinita cand gasesti ceea ce cautai in tine SI in celalalt… si atunci poti si sa daruiesti si sa primesti in acelasi timp… Eu nu cred ca the one trebuie sa fie doar targetul actiunilor noastre altruiste – cat si sursa noastre de energie, cu care ne reincarcam ca sa putem la randul nostru sa daruim in continuare…

    Comentariu de myohemmin | 24 Martie 2010 | Răspunde

  6. Da, Foarte adevarat. Trebuie vazute si apreciate doar calitatile celuilalt. Defectele oricum ies la suprafata, dar daca le ignori, te poti considera o NOROCOASA !

    Comentariu de Mihaela | 31 Martie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

