Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lasati-ma sa dorm!

De cand a inceput sa dea coltul ierbii, nu mai am deloc stare… Numar zilele pana la vacanta, desi e prea devreme, imi fac planuri, asa cu o jumatate de minte, ca sa nu ma starnesc pe de-a-ntregul si nu mai reusesc sa ma culc la o ora „normala”. Nici nu ma dezmeticesc bine si vine miezul noptii.

Dimineata am doi dusmani: un cantar si o oglinda. Cantarul l-a inlocuit pe unul vechi, un gentelman, extrem de politicos – care ajunsese in final sa refuze sa-mi arata vreo cifra reala. Am fost nevoiti sa ne luam ramas bun. Cel nou, din sticla, cu fasoane de adolescent, o tine mortis ca adevarul e singura lui responsabilitate… Nu stiu exact in ce zodie e nascut, insa sigur Urania i-a prezis un accident in viitorul aproapiat.

Dupa oglinda am alergat, de asemenea, o multime. In variantele clasice costa infiorator, insa in varianta cu leduri, n-am mai rezistat tentatiei. Mare greseala! Lumina mea din baie, energy saving, n-ajunge niciodata sa ma enerveze. Lampa insa, cu leduri si lupa imi arata o scofalcita obosita, care nu inteleg cum a ajuns acolo, si care in criza de timp nici n-am cand s-o acopar cu creme, pudre si alte minuni. Asa ca sigur ca nici ei nu-i prevad viata lunga…Despre oglinda vorbeam…

13 Aprilie 2010 - Posted by | eu | ,

10 comentarii »

  1. Foarte frumos articolul. Mi-a placut si de „cantarul cu fasoane de adolesctent”, si de oglinda din baie. Eu i-as numi „cei 2 prieteni” ai tai.

    Comentariu de Mihaela | 13 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. Myohemmin, dar ce treaba au asa zisii tai dusmani cu tine? Orice ar arata ei, se ocupa de exterior, nu? eu, ca o straina dar si ca o cunostinta veche(asa imi pare ca as fi acum, dupa ce m-am ratacit aici prin blogul tau) am impresia ca esti un om tare frumos la interior, ori asta e tot ce conteaza si ramane la un moment dat. Nu cred ca e nevoie sa-ti dau exemple despre frumuseti rapitoare dar pe care, cand le auzi, iti doresti sa se fi nascut mute… Am o vorba: Doamne,da-mi, mai presus de orice, minte! iar daca mi-o ambalezi si intr-un invelis frumos, nu ma supar!

    Comentariu de Dana | 13 Aprilie 2010 | Răspunde

    • Dana, esti o draguta:-) Multumesc. Ideea e ca ma chinui in toate directiile sa fac ce pot – iar asta cu cantarul chiar am cum s-o tin sub control, inca. Sper eu, ca vorbind despre asta voi depune si mai mult efort in viitor, pentru ca vorba spusa „public” pe blogosfera are alta semnificatie decat cea soptita in mintea mea…

      Comentariu de myohemmin | 14 Aprilie 2010 | Răspunde

  3. Tare simpatica mai esti!🙂

    Spor la toate!

    Sa nu uiti insa nici zicala cuiva despre fapte si interpretari…cum ca alea dintai nu prea exista…doar cele din urma…etc..🙂

    o zi frumoasa tuturor!

    Comentariu de mireladinoulu | 14 Aprilie 2010 | Răspunde

  4. Nu consider ca esti un om tare frumos, DOAR, la interior. Ci si la exterior, de asemenea. E adevarat ca frumusetea vine din interior, dar ai avut noroc si de ambalaj frumos. Nu te mai plange. E buna ideea sa-ti aduci mereu aminte de dusmanul tau cantarul. asa poti tine in frau kilogramele, si sa nu mai faci excese, la mancare. Dar pe oglinda, nu as considera-o deloc dusman. Ci din potriva, as intreba-o ca in „Alba ca zapada”. Ai vazut ce minuni face machiajul. Important e ce fata ai cand te dai jos din pat.

    Comentariu de Mihaela | 14 Aprilie 2010 | Răspunde

    • De cand am fost vara trecuta la cosmeticiana care m-a fardat profesional, si-am vazut diferenta, mi-am luat si eu o geanta de creioane si pudre si minuni. Insa dau oricand zece minute de somn pe un machiaj perfect. Si nu zic ca n-ar merita deloc, pentru ca desi toti barbati, si finlandezi, colegii mei mai scapa cate o remarca daca sacrific cele 10 minute, insa drept sa spun nu sunt chiar atat de importanti – colegii mei, nu mai importanti ca somnul… Sorry🙂 Si stiu ca ar trebui sa ma ingrijesc din respect pentru mine, insa nici eu nu sunt atat de importanta, mai importanta ca somnul…

      Comentariu de myohemmin | 15 Aprilie 2010 | Răspunde

  5. de vreo trei ani oglinizile toate, cu leduri sau fara, sunt din ce in ce mai bune si blande cu mine. cam de cand am devenit complet chioara, si nu mai vad nimic bine fara ochelari. ochelari de citit, cica, deci n-am voie sa ma uit prin ei decat spre pagina scrisa. spre mine in onglinda nu-i port: ten perfect, riduri nu-s, pungi sub ochi nici atat. asa ca mai asteapta putin si se vor vindeca si onglizile tale de orgoliu. iar cantarul nu mai e nici el dusmanul meu, cu gravitatia m-as lupta acum, dac-as sti cum

    Comentariu de tristeteapamantului | 14 Aprilie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

