Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dor de duca

Voiam sa plec si eu in vacanta! 4 zile! Toata lumea a plecat in vacanta de schi, eu am stat cuminte acasa si mi-am vazut de treaba: casa, serviciu, scoala, catel, renoavre – cu copilul nu mai am decat griji si nelinisti: o fi bine, o fi rau, o merge la scoala, o manca, o rade, o plange, ce-o fi cu ea… Mi-am luat pe puncte o excursie de 4 zile in Oslo. Am fost odata in Norvegia in nord. Foarte frumoasa tara. Am prins o zi cu soare si am mers vara pe ghetarul Svartisen. Mi s-a parut ireal. Am vrut sa merg acum in Oslo. Si nu ma lasa cenusa. N-a inteles ca am glumit cu ea, si vrea acum sa mi-o pun literal in cap. Asa ca raman acasa. Punctele cred ca le-am pierdut, ca-mi expirau oricum… Partea buna, care trebuie cautata, e ca voi dormi…. TOT TIMPUL! 1000 de ore. Si voi strange frunzele din curte. Si-mi voi face tema la mittaustekniikka. Ce bine! Impuscati-ma! Si caii se impusca, nu-i asa?

21 Aprilie 2010 - Posted by | eu |

5 comentarii »

  1. dormi, ca sa intri odihnita, iar, in transa.
    4 zile libere sunt greu depasit, curaj, vor trece si astea

    Comentariu de tristeteapamantului | 21 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. si no, they don’t, e un film mincinos ala, uita-l
    ramai la astenie, ia-o usor, nici macar eu n-am ajuns la macabru, desi, vezi bine, depun toate eforturile

    Comentariu de tristeteapamantului | 21 Aprilie 2010 | Răspunde

    • stii cum se spune, tot raul spre bine, nu stiu ce-am ridicat sau facut ieri, insa ma doare spatele de nu ma pot misca deloc… asa ca stau in pat cu laptopul pe burta… binele e ca nu-s pe drum🙂

      Comentariu de myohemmin | 22 Aprilie 2010 | Răspunde

  3. Dor de duca?
    Mie imi spui?

    Astazi m-am salutat cu toti melcii de pe alei.
    De cand am aflat ce frumos se iubesc ei imi plac mai mult.
    Le-am spus ‘buna dimineata’,am spus iubirii lor asta.
    Iarba a fost cosita si ici-colo vezi cate o capita mica,verde crud.De miros nu-ti mai povestesc…e divin,e cel mai fin parfum,miros de iarba dulceaga strivita de caldura trupului,miros de pamant reavan si campuri aurii…
    O sa mergi alta data,nu mor caii cand vor cainii.
    „Pe harfa rasturnata a ierburilor tale,vara…”

    Comentariu de campuriAurii | 22 Aprilie 2010 | Răspunde

    • Trupul si sufletul meu sunt inceputul unei mari dezamagiri… sigur va veni si randul meu, si-al tau, si-al ei, si-al lor… daca si muntele a venit la Mahomed!

      Comentariu de myohemmin | 22 Aprilie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

