Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Telefonul

Azi mi-am pierdut rostul… Am zacut pierduta printre perne si nici macar un gand nu mi-a fulgerat universul. N-am visat, n-am dormit, n-am citit, n-am gandit. Ati vazut ca cele mai palpitante momente din viata voastra, va suprind doar cand sunteti ocupati? Cand sunteti prinsi in uraganul evenimentelor cu copiii, scoala, musafiri, examene, proiecte, termene limita, cand adrenalina e la nivel maxim si perceptia ti se ascute ca o lama de brici, atunci cand nu mai stii cum sa te imparti in o mie de parti si tot ce iti doresti e o oaza de liniste si de vacanta, atunci simti ca traiesti…  Insa iesit din ritm, ajuns in oaza ta de liniste – cand viata isi incetineste viteza, atunci iti pierzi rostul. La televizor nu e nimic, pe net oamenii lenevesc, cartea pe care o am imi spune o poveste neinteresanta, afara ploua, noroc cu telefonul care m-a trezit din reverie… Mie imi suna rar telefonul, multumesc pentru telefon, Gabi!

22 Aprilie 2010 - Posted by | eu |

4 comentarii »

  1. Stii ca te iubesc !

    Paaa !!!

    Comentariu de gabi | 22 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. Vad ca norul asta de cenusa care ti-a stricat planurile de vacanta te-a lasat cam fara rost. Eu totusi cred ca leneveala asta are si ea un rol bun, mai linisteste neuronii altfel zbuciumati de activitatile din zilele agitate. Bucura-te de liniste, ca stii ca e temporara! Uite ce am vazut ca se pregateste in Helsinki, din fericire va fi in perioada in care vin si eu pe acolo, poate te intereseaza sa dai o raita: http://www.maailmakylassa.fi/english
    Eu sunt innebunita dupa astfel de targuri destinate artizanatului, gastronomiei si cui or mai fi ele, toate din culturi diferite, abia astept! iti doresc zile frumoase de relaxare si sus moralul!

    Comentariu de asacredeu | 23 Aprilie 2010 | Răspunde

  3. stiu de targ… sper sa dau o raita pe acolo…

    Comentariu de myohemmin | 23 Aprilie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

