Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iarba vecinului si nu numai

Ati vazut ce disperare ne apuca ori de cate ori ne lipseste ceva real sau imaginar? Ai ramas somer, tot ce vrei e un serviciu; ai servicu, tot ce vrei e o vacanta; ai vacanta, tot ce vrei e sa pleci undeva; esti undeva, tot ce vrei e sa te intorci acasa;  n-ai copii, tot ce vrei e sa faci macar unul; ai copii, tot ce iti doresti e ca ei sa creasca; cresc, vrei sa-i vezi fericiti la casa lor; ajung la casa lor, ii vrei inapoi la tine acasa; esti singur, tot ce vrei e o relatie; esti in relatie, tot ce vrei e spatiu; ai spatiu, te simti singur; esti in Romania tot ce vrei e sa-ti iei campii; ti-au luat campii, tot ce vrei e sa te intorci acasa; esti acasa, tot ce vrei e sa te simti acasa, insa nu poti pentru ca deja ti-ai luat odata campii… Life sucks!

Odata ca niciodata, in una din cele sapte viati ale mele,  am fost rugata sa tin cursul festiv la unul din anii terminali de la electromecanica. Mare onoare. Cum n-am vrut sa-i plictisesc cu ultimile descoperiri ale stiintei, le-am vorbit despre viata, atitudine si interviuri, subiect care m-am gandit ca le poate fi mai de folos dupa ce au terminat o facultate. Intrucat mare lucru despre subiectul in cauza nu stiam nici eu, m-am dus si-am luat carti sa ma pun in tema (era in anul de gratie 1999 cand google nu era inca pe piata). In una din carti, era descrisa discutia dintre doi consultanti, care trebuiau sa gaseasca solutii pentru revigorarea unei firme intemeiate de niste oameni „a caror singura calificarea era cunoasterea limbii materne”, asa incat pe drumul de costisa ce mergea la sediul firmei, ei au facut doar misto cu privirea la incompetenta intreprinzatorilor. Evident au pierdut contractul si altii, care l-au castigat, au facut o multime de bani, iar firma susmentionata un profit neasteptat. Morala e sa te concentrezi pe lucrurile pozitive si daca ai primit lamai, fa-ti limonada! Asa ca merg sa-mi caut blender-ul… And from all the dreams and wishes I had for you, to make a limonade…

23 Aprilie 2010 - Posted by | Ea |

3 comentarii »

  1. ehee dr House spunea: „You have a purpose, it may be just to annoy me or simply serve as a warning to others but it’s a purpose.”

    Comentariu de :) | 23 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. este intru totul adevarat. cnd avem par drept, il vrem, cred, iar daca este ondulat, il intindem cu placa.
    Asa e in viata. Nu ne satisface nimic.

    Scrii super.

    Ma duc sa-mi fac o LIMONADA !!!!! ca am primit 2 tone de lamai. Pe astea le am , pe astea le felosesc.
    Si chiar imi plac.

    Comentariu de Mihaela | 24 Aprilie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

