Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Faza

Merg ieri la alimentara, pentru ca tot trebuia sa ies din casa sa-mi iau ceva de facut. Si nu merg singura, ca-s sontoroaga zilele astea, asa ca-l iau pe El cu mine. Nu-mi iau geanta, ca v-am spus ca-s ranita-n razboaie si nu-s in stare sa car nimic, asa ca ii dau lui portofelul meu in care aveam cardul de inchiriat filme (ca asta era de fapt scopul, sa-mi iau un film, 2,3). Ajung la casa, la alimentara, El merge sa impacheteze si imi da mie portofelul sa platesc. Eu ii dau cardurile caseritei (de banca si de client fidel), la care ea imi spune, nu poti semna tu, daca este cardul lui. Complet bulversata, ma gandesc ca a nimerit cardul lui in portofelul meu (se mai intampla) si ma uit la ce nume scrie pe carduri – erau ale mele. Caserita, straina, eu straina, ea cu finlandeza ei, eu cu a mea. Imi scot permisul de conducere cu poza pe el si repet: sunt cardurile mele. La care tipa imi spune, ca intrucat portofelul meu era la El a subinteles ca este al Lui. Am zambit si i-am raspuns in gand: El imi tine toti banii, ce sa fac?

24 Aprilie 2010 - Posted by | eu |

7 comentarii »

  1. Ce ai patit cu sontorogeala?Iertare daca am fost neatenta situ ai spus pe undeva,fuga prin toate „trebile ma face sa-mi pierd concentrarea ,sa fiu cu mintea la agenda mea zilnica ,sa fiu ca un elastic din ala intins la maxim ,sa cuprind totul,sa rezolv cat mai multe,si pe El si pe ei si pe toti.

    Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

    • M-a lovit o durere de spate care m-a trantit la pat! O sa-mi treaca si voi fi numai buna de mers luni la serviciu, ca orice angajat model, care se imbolnaveste numai in timpul liber!

      Comentariu de myohemmin | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. Grav!Trebuie sa iei masuri.
    Ca romanul ,care se pricepe la agricultura si la fotbal si la toate,mai frate ,ma bag si la medicina.Ha,ha!
    Glumesc si eu.Iti spun ca am patit-o si eu.
    Da cu crema din aia de babe,pune ceva cald pe mijloc si antiinflamatoare (ketonal,sa zicem) supozitoare ca pastilele sunt agresive rau pentru stomac.

    Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  3. sa nu stai sa astepti sa-ti treaca de la sine ,auzi?

    Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

    • cu diclofenac am o crema, si El mi-a luat o minge de-aia mare de 80cm diametru asa ca stau pe ea bleaga ca o placinta… pe burta… cica-mi relaxeaza muschii… mi-a luat si o cutie cu scule pentru Pilates, n-am desfacut-o… acum zac…. zaaac cat e ziua de lunga cu ochii in tv🙂 si monitor🙂

      Comentariu de myohemmin | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  4. Crema VOLTAREN !si pastile

    Comentariu de Mihaela | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  5. pilates !!!Ce-mi place!Eu sunt incantata de exercitii..si fara scule.Am doar niste greutati si o coarda.

    E buna si crema aia..crema de babe.Ha,ha !
    Da tre’ si pastile sau supozitoare.
    multa sanatate ,sa te faci bine.

    Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

