Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Filme

Numarul 1

I’ve Loved You So Long frantuzesc, numai stele si premii pe coperta. Drama, ea mama, doctorita, isi eutanasiaza copilul. Toti o reneaga, mai putin sora mai mica. Interesant mi s-a parut, insa nu m-a izbit in nici un fel. Cred ca mi-am facut plinul la drame si nu mai reactinez.

Numarul 2

Twilight, o inflatie de barbati o iubesc pe ea. Mi-ar placea sa am pe cineva  sa vegheze asupra mea, nu neaparat un vampir – poate de aici vine si puterea religiei…

Numarul 3

A serious man daca aveam vreun dubiu, religia iudaica nu este nici ea pentru mine. M-am convins. Era Oscar-ehdokas, cotat foarte funy… Nu mi-a placut nimic din el….

24 Aprilie 2010 - Posted by | Filme |

7 comentarii »

  1. pierzi vremea cu prostii. Iesi in natura, fa sport. plimba-te! Distreaza-te.
    Sau citeste o carte recomandata. Filmele, ma dezamagesc uneori si pe mine. Macar cand merg la mall, e altceva, se numeste o iesire, iau masa in oras, chiar daca filmul e prost, ma aleg cu o plimbare,

    Comentariu de Mihaela | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. Adica le-ai vazut pe toate astea?Maiculita!

    Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

    • are cam 2 ore un film si eu sunt incatusata de pat, sa vezi ce catuse mi-am tras…

      Comentariu de myohemmin | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

      • hahahaha !!Cu toate durerile alea simtul umorului e tot la el acasa.
        Pai ce sa-ti zic?Sa le porti sanatoasa.
        Fromos dos,ce-i drept.

        Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010

  3. Iesi in curte, sapa gradina, planteaza pomi, de ce zaci in pat cand esti bolnava ?
    Ce popou frumos , il recunosc … cred ca mi-ai rascolit arhiva foto ? Sa nu uit sa dau cu ” deruginol’ pe handcuffs. Scriu cifrat, sa nu se prinda Ale despre ce este vorba .

    Comentariu de gabi dinu | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

    • 🙂 acum zi-mi cat imi ceri pe drepturile de autor, daca tot m-ai prins…

      Comentariu de myohemmin | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  4. Insanatosire grabnica si „descatusare” rapida! Hai sus, lasa durerile, fa-ti o zi frumoasa si rasfata-te! Hobby-uri, hobby-uri, pe mine astea sunt singurele care ma scot din amorteala fizica sau mentala! Si pana la urma sa vedem jumatatea plina a paharului: o vorba de duh (?) spune ca daca te trezesti la 40 de ani si nu te doare nimic inseamna ca esti mort! Deci pe noi ne doare, deci WE ARE STILL ALIVE!

    Comentariu de asacredeu | 25 Aprilie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

