Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

La multi ani!

Azi e ziua lui H. Si a mamei, de nume, si ar fi trebuit sa fie nunta ei de platina, insa cum ei i-am spus deja La multi ani, ne concentram pe H.

A curs multa apa de Dunare, de cand l-am cunoscut pe H.  Si nu ca am eu o obsesie cu invingatorii, insa el chiar este un om de succes. In primul rand el trebuia sa fie un cantaret de opera, insa cum n-a reusit la conservator, in acelasi an, in toamna, a intrat la inginerie. Inca din studentie, cand altii dormeau toata ziua, sau erau indragostiti pana peste cap,  H era decis sa faca bani. Si-a cumparat un aparat de fotografiat color, stricat, l-a reparat si facea poze: in excursii, in clasa, la mare, la soare, el facea poze – si nu oricum, ci pe bani.

Cand valul fotografiilor color si-a redus din intensitate, a inceput sa filmeze, cand orasul in care statea a devenit prea mic, s-a mutat intr-unul mai mare… Cand salariul primit nu i-a mai satisfacut nevoile, a plecat la un interviu pentru o slujba, tocmai la Budapesta si nu s-a mai oprit… Unii oameni stiu cante, altii sa danseze, altii sa joace fotbal, altii au talent sa vada afaceri, sa-si asume riscuri, sa deschida drumuri. Si ca in orice afacere e foarte important sa stii sa iti faci prieteni. N-am vazut pe nimeni care sa aiba asa capacitatea lui de a se imprieteni oricand cu oricine, de a stii sa faca gluma care trebuie, cand trebuie cu cine trebuie…

Pentru mine personal H a fost acolo cand mi-am vandut casa. H m-a asteptat de cele mai multe ori la aeroport, cand m-am intors in tara. H a fost acolo cand tata a facut infarct si mama era singura cu el la spital. H m-a indemnat sa trec Snagovul inot. Si l-am trecut. (era ingust de vreo cativa metri acolo, nu va ganditi la triathlon). H stie ca limitele unui om sunt doar mintale si daca vrei sa le depasesti, poti. H este un om de succes.

La multi ani H!

24 Aprilie 2010 - Posted by | Ei |

9 comentarii »

  1. Cata nevoie e totdeauna de un H !Macar in subcostinetul nostru ,sa fie acolo si sa ne spuna „Hai,fii curajoasa,ca poti sa faci asta!”

    Comentariu de campuriAurii | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. Multumim mult ptr urari. Asa e H, Eu il am, si il apreciez. Este langa mine de o viatza. Mi-a facut viata asa de frumoasa si usoara. Stie ce vrea, si actioneaza atunci cand trebuie ! Suntem impreuna de 30 de ani, (treizeci de ani), ne place sa fim impreuna, si ne apreciem unul pe altul. I-ma facut o petrcere surpriza, ptr ca merita. merita tot ce e mai bun. Impreuna aaavem multe realizari. este deosebit. Si ce este mai important, este foarte calm. Nu se enerveaza, never. Are numai calitati. mereu gaseste o solutie, la orice.
    LA MULTI ANI ! H

    Comentariu de Mihaela | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  3. melodia e SUPER. Stii ca e preferata lui.
    Nu vad ce a scris , el. Cand apare ? s-a bucurat ca e, prezent in blogul tau.
    S-a gandit, ca daca isi face si el blog, va citi multa lume. I-ai dat idei !!!!

    Comentariu de Mihaela | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

    • 🙂 tu crezi ca eu fac alegeri asa la intamplare?
      comentariul lui nu ajunge asa de repede – da-i timp…

      Comentariu de myohemmin | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

  4. La multi ani, H !
    ” Parca ” il stiu pe H, simpatic, de viata si istet .
    Dar … nu-i asa ca H are o sotie = M ? Ce zici si de M?
    M. este o forta si catalizatorul de reactii = rezultat pozitiv.
    M. ma „enerveaza” tare mult, din diverse motive .. iata cateva : arata mult prea bine – depaseste limita legala de peste 45, este prea vesela, are timp de muuult prea multe distractii, se plimba excesiv prin lumea asta !
    Cred ca daca M nu era setata asa nu se intamplau multe lucruri …Adevarat ca daca nu ai ingredientele necesare, reteta nu are cum sa reuseasca, dar si invers. Uite ca ea le-a avut si a fost un ” chef” de 5 stele …
    Asa ca ,iar se confirma faptul ca in spatele unui barbat de succes se afla o femeie puternica …
    Asta este veche, dar cate cazuri sunt cand, in spatele unei femei nu se afla nici un exemplar masculin, ci doar forta, istetimea si tenacitatea ei ?
    Ia uite ce razboinica sunt, dar cu cine lupt, spuneti-mi si mie , sa stiu cu cine votez !

    Asa ca , bravo

    Comentariu de gabi dinu | 24 Aprilie 2010 | Răspunde

    • Ptr GABI,

      Iti multumesc ca ma apreciezi, si ptr tot ce ai scris. iti doresc sa ai tot ce e mai frumos, si mai bun. Cel mai important mi se pare fetitza ta, care am auzit ca e o scumpa.
      Am pus poze pe facebook, de la zziua lui H. Pupici.

      Comentariu de Mihaela | 26 Aprilie 2010 | Răspunde

  5. Une e ceea ce a scris H ???? nici akum nu pot sa citesc !!!

    Comentariu de Mihaela | 4 Mai 2010 | Răspunde

    • intrucat nu cred ca s-ar fi impiedicat el de amanunte tehnice, singura concluzie e ca a raspuns telepatic…

      Comentariu de myohemmin | 5 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

