Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cata frunza cata iarba…

Eu l-am invatat pe Eminescu la scoala, i-am citit toate scrisorile, insa se vede treaba ca abia azi am inteles conceptul „cata frunza cata iarba”. Nu merge asa cu lupta de idei, cu metaforele, cu hiperbolele, pana nu tii grebla in mana, de-ti ies bataturile in palma ca ciupercile dupa ploaie – n-ai inteles nimic! Si ca sa recapitulez, azi am invatat: indiferent cate zile voi grebla in curte, frunza va fi acolo forever and ever and ever. Nu exista nici o posibilitate reala ca ea sa dispara, asa ca in curtea vecinilor, asta pe langa faptul ca iarba lor mai e si verde.  Doi, exista greble de greblat frunza si greble de greblat pamantul, moale, in care ar fi trebuit sa creasca iarba, daca nu as face in fiecare dimineata transee in el cu masina, ca poate o fi tot romanul poet, insa nu raily driver. Trei, cine a zis ca viata la curte are farmecul ei, era in vizita! Viata la curte e frumoasa cand stai acolo la o cafea un gratar, o chestie si apoi pleci acasa la tine la bloc, unde nu vezi verde decat pe geam. Patru, nu moare stejarul cand vrea frigul. L-am legat eu un pic cu o panglica portocalie  sa nu-mi fie de deochi, insa am asteptari mari de la el. Si in plus mi se trezesc florile, uite ce frumoase sunt… ce, credeati, ca numai la voi vine primavara? vine si aici pana in august, cand incepe iarna!

1 Mai 2010 - Posted by | Pamantul |

4 comentarii »

  1. primavara ta lunga e cea mai frumoasa primavara din lume. uite, primavara mea a si trecut, nici n-am apucat sa ma bucur de ea. ieri deja m-a ars soarele, m-a sufocat caldura si o sa ma stranga de gat inca vreo 5 luni de-acum incolo.

    Comentariu de tristeteapamantului | 2 Mai 2010 | Răspunde

    • ideal ar fi sa te poti muta dupa vreme, ai avea mereu ce anotimp, temperatura si umiditate ti-ai dori…

      Comentariu de myohemmin | 2 Mai 2010 | Răspunde

  2. Ei, lasa, ca va veni vremea, cand va disparea si iarba ta, si te vei bucura de gradina. dar totul se face in timp. Sa iti cumperi manusi de gradinarit, ptr a evita bataturile. Poate ar trebui un om-gradinar, sa faca toata treaba asta. care sa fie platit de mai multa lume. sa fie omul strazii. Sa fie in toate curtile la fel. SUCCES STEJARULUI ! nu cred ca va muri, exact in iarna asta. Ce a fost ai frig ca in alte ierni ?
    Da, sa stii ca viata la curte, are farmecul ei, doar cand esti in vizita. Eu am avut toate experientele, si asa e. Acum stau langa un LAC< vad multa verdeata in jur, iar pe terasa de 35 mp, am pus f multe flori, in ghivece mari, chiar si brazi, si mana maicii Domnului-care miroase, si muscate, etc… dar care trebuie doar udate. Iarna nu mor. Pe unele pe pun e scara, ptr a le proteja. Lasa ca si gradina e frumoasa-langa padurice acolo.

    Comentariu de Mihaela | 2 Mai 2010 | Răspunde

  3. Frumoasa curticica ta cu capsoare de flori abia trezite din iarna! La noi, cum spunea si Tristeteapamantului, deja e cald, caldul ala de oras incins si fara prea multi pomi, s-a dus timpul cand iubeam vara, nici ea nu mai e la fel, nici eu. Cat despre mutatul dupa vreme, da, bine ar fi. Vara trecuta am fost in Fi sfarsit de iunie-inceput de iulie si in afara de vreo doua zile mai ploioase, am avut doua saptamani superbe _ nu mai mult de 25-26 grade ziua, racoare seara, ideal. Dar ziceau toti ca a fost o exceptie!

    Comentariu de asacredeu | 3 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

