Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Leapsa

Tristeteapamantului mi-a dat o leapsa de la Salul e sarpele care a primit-o de la Zum. Sa spun drept, una habar n-am cine e sarpele si nici zum, doua zau ca nu ma preocupa subiectul, insa cum daca n-o dau mai departe risc sa raman magar, tre sa inventez ceva. Asa ca intai o mai departe lui Asacredeu, ca sa se invete minte ca si-a facut blog – ca doar nu credea ca asta vine asa fara obligatii. Acum ca treaba plasata e jumatate rezolvata, sa va spun ce trebuie sa fac: un playLIST pentru inmormantarea mea. Chiar list, n-o sa fac, pentru ca toata viata am facut liste: de mancare, de curatenie, de bagaje, de cumparat, de sarcini de serviciu, de sunat, de platit, de una de alta, GATA. Mi-ajunge cu listele. Cand voi muri vreu sa-mi puneti Pink. Si daca nu sunteti in stare sa va ganditi singuri ce alta muzica va place, ca eu oricum acolo, o sa le am pe toate, nu ma mai incurc cu alesul, n-aveti decat s-o puneti pe Pink in replay pana vi se face rau…

1 Mai 2010 - Posted by | eu

5 comentarii »

  1. şaluleşarpeleeluiza🙂

    Comentariu de luiza | 2 Mai 2010 | Răspunde

  2. incantata🙂

    Comentariu de myohemmin | 2 Mai 2010 | Răspunde

  3. Nu am inteles nimik, cu leapsa. In fine… nici cu playlist-ul. Tot in fine… melodia lui PINK< mi-a placut, si videoclipul.

    Comentariu de Mihaela | 2 Mai 2010 | Răspunde

  4. myohemmin, asemenea🙂 (ce greu a fost să-ţi scriu numele corect :))

    mihaela, leapşa vine de-aici: http://tlonsociety.blogspot.com/2010/04/leapsa-macabra.html şi tot călătoreşte de vreo două săptămâni.

    Comentariu de luiza | 3 Mai 2010 | Răspunde

    • te-ai descurcat (cu numele), daca mai vii in vizita, in cateva sedinte o sa inveti limba🙂

      Comentariu de myohemmin | 3 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

