Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Blesteme

Eu nu cred in blesteme si nici in mama Omida. Iar daca cu Dumnezeu sunt in termeni buni, iadului, ca concept, nu-i vad nici un sens, asadar nu cred in existenta lui si implicit nu mi-e frica de el. Probabil cand voi ajunge mai aproape de destinatie voi avea timp sa ma impac cu toate, iar daca pacatele ti se pot ierta si in ultimul moment, nu vad de ce m-as opri din pacatuit azi. Nici nu stiu foarte clar ce fapte sunt considerate pacate, de exemplu n-am stiut ca mandria e un pacat. Ar trebui sa fim toti umili si din cand in cand se ne spalam unii altora picioarele. Va spun drept ca am cativa cunoscuti carora nu le-as spala nimic. End of discussion. Insa despre pacatul urmator as putea scrie o carte…

2 Mai 2010 - Posted by | eu |

3 comentarii »

  1. o carte tu, o carte eu, pacatul nostru n-o fi asa greu
    ar fi interesant sa-i punem pe ei s-o scrie🙂

    Comentariu de tristeteapamantului | 2 Mai 2010 | Răspunde

    • sa spun drept n-as risca… iti dai seama ce-ar iesi? iar nu stiu cum i-am cautat eu, a fost probabil un criteriu – insa toti ai mei s-au plans prietenelor mele, precum stii, cu detaliile de rigoare, asa ca mi-as dori mai degraba sa-i loveasca amnezia decat talentul literar🙂 si pe ei si pe mine🙂

      Comentariu de myohemmin | 2 Mai 2010 | Răspunde

  2. Foarte impresionanta melodia. cat despre ceea ce ai scris. e adevarat. Nu trebuie sa ne umilim, ptr nimeni si nimic. dar uneori, trebuie sa fim maleabili, si intelegatori, unii cu altii.
    Daca vorbim strict de melodie, umilinta facuta din dragoste, iti va fi rasplatita inzecit. Asta de cand lumea.

    Comentariu de Mihaela | 2 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

