Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mesaj

Ma cheama Rufus. Sunt foarte pretentios si nu ma multumesc decat cu ce-i mai bun. Imi place televizorul meu, e mare. Cel mai mult ma intereseaza Animal Planet, pe celelalte posturi nu vad decat o copie nereusita a lantului trofic, in care animatorii se mananca unii pe altii, doar din placere. Nu inteleg risipa si nevoia de a-si marca in public teritoriul. Eu sunt mult mai discret.  De aceea schimb permanent canalele…

Mi-as dori sa calatoresc, de exemplu acolo, la o margine de padure, pe malul unui lac. Mi-ar placea sa ma tolanesc la soare si sa vanez soricei sau sa pescuiesc. Am auzit ca verisoara mea, Lea, ar avea niste cizme – care mi-ar prinde bine. As putea fi Motanul incaltat si nu Pisica in cizme– care este o alta poveste, ce nu v-o recomand! Este vorba acolo despre altfel de pisici, nici nu stiu cum de am auzit-o!

In timpul liber, care e destul, imi place sa dorm. Am patul meu, perna mea, rosie,  sa nu ma deochiati, unde pot sa visez la toate placerile pe care vreau sa mi le fac. Am liste cu ele. Le arat zilnic stapanei mele, insa ea nu-mi satisface poftele decat sunt cuminte si nu stric prin casa toate cele. Insa ce pot sa fac cu o casa asa de mare, singur?! Cand sunt singur, ma plictisesc si ma gandesc ca poate ei daca ar avea mai multe de facut in casa, n-ar mai pleca atat. De exemplu acum, mi-e perfect! Stapana mea mi-a luat modelul, asa ca stam amandoua in aceeasi pozitie, cat e ziua de lunga. Impreuna cu ea trece timpul mai repede – avem our quality time together…

Va pup,

Rufus

14 Mai 2010 - Posted by | Ea |

13 comentarii »

  1. Ah, Rufus, bine ai venit! te asteptam! Ti se facuse deja reclama pe aici, asa ca te cunosc din auzite! Auzi, zi-ne mai clar cum e cu lista aia de dorinte, deci daca esti cuminte, ti se indeplinesc, zici? Norocosule!

    Comentariu de asacredeu | 15 Mai 2010 | Răspunde

    • Ce, tie nu ti se indeplinesc? sau nu prea esti cuminte?

      Comentariu de myohemmin | 15 Mai 2010 | Răspunde

  2. Ce miantz rasfatat !Imi plac miantzele !

    Comentariu de campuriAurii | 15 Mai 2010 | Răspunde

  3. Pai nu, nu prea mi se implinesc (alea mari si grele!). Si da, eu cred ca sunt cuminte. Dar asta e relativ.

    Comentariu de asacredeu | 15 Mai 2010 | Răspunde

  4. Rufus e al lui si Lea e a ta? sau tu ai adus tot in casa aia, si pisica si catel si purcel?

    Comentariu de tristeteapamantului | 15 Mai 2010 | Răspunde

  5. hai c-am lamurit misterul.ti l-am gasit pe facebook pe Rufus. ma gandeam eu ca n-are cum sa stea el linistit sub acelasi acoperis cu Lea, cu o singura telecomanda

    Comentariu de tristeteapamantului | 15 Mai 2010 | Răspunde

    • ha, ha… din cauza telecomandei, Rufus nu-i al nostru…

      Comentariu de myohemmin | 16 Mai 2010 | Răspunde

    • Noroc, ca s-a descoerit misterul, si RUFUS a fost gasit pe facebook! Mare inventie si netl asta. are rol si de detectiv!

      Comentariu de Mihaela | 16 Mai 2010 | Răspunde

  6. Foarte frumos, ai scris despre RUFUS. Azi a cazut de la et 4, am fost la veterinar, si sa vedem, ce va spune maine. I-a facu 8 injectii. Acum doarme. s-a mirat, ptr ca de la et 4, ar fi trebuit sa aiba ceva fracturat. coloana, picioare, maxilarul, etc…
    Doamen ajuta, nu are nimic ript. Se pare ca o labutza, luxata. Doara atat. va tin la curent.
    Doamne ajuta.

    Comentariu de Mihaela | 16 Mai 2010 | Răspunde

    • Doamne fereste… am mai auzit de pisici care au cazut de la vreun etaj sau altul si n-au patit nimic… aveti grija!

      Comentariu de myohemmin | 17 Mai 2010 | Răspunde

  7. Se zice ca pisica virgula cade intotdeauna in picioare, dar nu se specifica si de la ce inaltime maxima! Ne bucuram ca Rufus e ok, cum spuneam in alt comentariu, un adevarat Icar modern! Daca the flying Finn e Ahonen (va uitati in general la ski jumping? Noi da, e program obligatoriu, la orice participa Finlanda stam cuminti si privim), avem si noi „the Flying cat” in persoana stimabilului Rufus!

    Comentariu de asacredeu | 17 Mai 2010 | Răspunde

  8. Are o labutza luxata. mergem azi la radiografie, si la inka o serie de 7 injectii. A inceput sa manace, dar sta destul de linistit.
    Dupa toata isprava asta, tot nu s-a potolit. Are chef de cascadorii, again. Cum a vazut usa de la intrare deschis, cum, a si zgughit-o pe csari in jos. Avea o tinta fiza, sa ajunga la garaj, cu toate ca abia mergea. Ce ti-e si cu pisicutele astea? vor sa exploreze, sa fie libere… sa poata cutreiera.
    cam atat. Cu bine. see y.

    Comentariu de Mihaela | 17 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

