Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

In gradina,

Ieri mi-am luat mult visatul hamac, l-am atarnat intre doi pomi si acum lenevesc in gradina… Cafeaua ma asteapta intr-un morman de  valkovuokko, hamacul ma leagana, laptopul meu workstation cantareste in continuare 100 de kg, vantul imi intoarce paginile cartii pe care ar trebui sa o conspectez, Engineering Acoustics – gandul mi-e la ciresele tristetiipamantului, asa ca incep cu o pauza… E cald, da’ cald – de ma bate gandul sa-mi pun crema de protectie. Mi-au inflorit si narcisele albe, iar vecinei i-au inflorit lalele, plantate intr-un loc mai insorit… Aici la mine e umbra, pomii au inmugurit suficient cat sa filtreze un pic lumina soarelui… Abinele zumzaie, pasarile ciripesc iar in departare se aude zgomotul orasului; odata cu caldura toti isi plimba motocicletele, care mai de care mai Harley – despre sunetul motocicletei Harley Davidson ar trebui sa citesc, cum vibratia motorului de joasa frecventa, e trasmisa si amplificata in structura metalica, iar apoi propagata prin unde transversale in aer, pana cand totul se transforma in caldura – o energie efemera. Ce usor ar fi, daca si urmele energiei nucleare s-ar disipa in neant la fel ca si energia sonica, ganditi-va pe unde as putea sa-mi petrec veacul, in loc sa platesc atat curentul electric. As putea sa concura cu stapana lui Rufus la colorarea  „locurilor unde am fost” pe harta lumii, noroc ca Fortum-ul – imi tine sub stricta cenzura financiara my carbon footprint.

16 Mai 2010 - Posted by | University | , ,

4 comentarii »

  1. mi s-au terminat demult „culorile”, ptr a desena, in „Where have y been”. Chiar imi placea. Mi-a trecut!
    Bine ca a venit si la tine soarele
    Tu stii sa conduci motocileta ?
    Da, da, pune protectie, cu 50. Asa zice dermatologul, si cosmeticiana, si make-up-ul. Sa nu faci riduri!
    Stapana lu”Rufus e f suparata. El-Rufus, a facut o aterizare de la geamul din dormitor, de la et 4, pana JOS, la parter. Am fost la dr, aparent nu are decat o labutza defecta. Maine facem radiografie. sa speram ca nu e nimik grav!!!!

    Comentariu de Mihaela | 16 Mai 2010 | Răspunde

  2. Ce bine ca e cald la voi! Ca la noi vine acus-acus iarna, bate vantul cu turbare, trage cate o ploaie sanatoasa, iar azi am dardait cu geaca de toamna pe mine! Ce se intoarce, dom’le, roata! Acum doua saptamani ningea la voi si acum ne cautam noi ghetele prin sifonier!
    Ah, si sanatate Domnului Rufus! Un Icar modern!

    Comentariu de asacredeu | 17 Mai 2010 | Răspunde

  3. nu mai scrii NIMIK, nou ? pai kum asa? citeam in fiecare zi…. si akum …. NIMIK…. „pai se poate, mai fetita?”

    Comentariu de Mihaela | 19 Mai 2010 | Răspunde

  4. cine o lenevi prin gradina,in hamac?
    A dat coltul ierbii cu dor de duca si miros de vacante albastre…

    Comentariu de campuriAurii | 20 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

