Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Locuiesc intr-o metropola

Il cheama Teo, vine zilnic in inspectie sa vada ce flori au mai inflorit, ce salata a mai rasarit, nu se grabeste, isi ia notite temeinic si uneori mai trage un pui de somn, statuie plantata in mijlocul gradinii. Lea nu poate sa-l sufere, zice ca e increzut si ca asta nu e chiar curtea lui – insa el o ignora, atata timp cat ea e in casa. Cand sunt amandoi in curte avem un concert in sol major – spre deliciul vecinului…

Ei sunt fratii Petreus. Au o viteza de nu va vine sa credeti, insa cand sunt prinsi la inghesuiala se pietrifica. Au stat incremeniti langa poarta cateva ore, iar concertul din sol major devenise in si bemol, asa ca i-am relocat dupa gard. Nu va ganditi ca am folosit din prima manusile, nu… eu am crezut ca ii pot muta initial cu mainile curate, insa s-au dovedit incredibil de sensibili in tepi?!? asa ca dupa ce mi-au verificat grupa sanguina, m-am echipat corespunzator.

In rest, Lea a ucis un soricel ce a murit nebotezat, in casa mai am cativa paianjeni, de care mi-e incredibil de frica, asa ca pentru a-i asimila ca animale de casa, i-am botezat pe toti George. Lui George nu-i place prea tare in aspirator, insa nu l-a invitat nimeni in casa, ca sa fim cinstiti.

Pasarile care ma viziteaza n-au nume, nu le cunosc brand-ul in nici o limba, asa ca raman pasari. E suficient ca ma scoala in fiecare dimineata…

Vara vad ca dureaza aici de cateva zile, se va termina sambata, din cate am inteles… V-o pun din nou pe Lea, ca e tare simpatica cand alearga dupa bere. Ne finlandizam cu totii🙂

20 Mai 2010 - Posted by | Pamantul | ,

8 comentarii »

  1. Pai cum sa se termine vara sambata? Tocmai cand vin eu??? E o gluma, nu? Ziceau ca anul asta tine vara macar 2 saptamani!!! Te rooooooooog, mai tine-o tu nitel pe-acolo!

    Comentariu de asacredeu | 20 Mai 2010 | Răspunde

  2. Ah, si stii ce? Am si eu poze de anul trecut de la Helsinki, cu veverita, si arici care veneau zilnic dupa papica. Ce frumos! Asta imi place la nebunie acolo, ca in buricul metropolei te simti ca la cabana din padure, natura e iubita si protejata. La noi au taiat ultimii trei copaci de pe fosta mea strada, care e acum cheala si transformata in parcare…… Sad….

    Comentariu de asacredeu | 20 Mai 2010 | Răspunde

    • sambata vii? parca mai tarziu tineam eu minte… daca vii sambata, inseamna ca o sa fii in acelasi avion cu mama – ne vedem deci la aeroport!

      Comentariu de myohemmin | 21 Mai 2010 | Răspunde

      • Daa? Cum ne recunoastem? Eu tin o esarfa galbena in mana stanga si tu un Ilta sanomat in dreapta? Glumesc, tinem legatura.

        Comentariu de asacredeu | 21 Mai 2010

      • Ti-am scris ieri un email.

        Comentariu de asacredeu | 21 Mai 2010

  3. Multe animale de companie mai ai. Sa-ti traiasca>
    Mai tine VARA, pana vine si mami. ca se pregateste sa iti amenajeze GRADINA cu flori. A zis ca iii trebuie un scaunel, sa nu stea plecata.
    Aici e frig, si a cam plouat 3 zile.
    Succes in cresetera animalelor de casa, Si salutari lui George.

    Comentariu de Mihaela | 20 Mai 2010 | Răspunde

    • i-am luat deja 2! serios vorbesc… de scule nu ducem lipsa, forta de munca e problema…
      George te saluta inapoi🙂 pe Teo nu-am vazut azi, cred ca m-a vizitat noaptea, ca n-are ora fixa…

      Comentariu de myohemmin | 21 Mai 2010 | Răspunde

  4. Doamne,ce frumos!!!

    Comentariu de campuriAurii | 21 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

