Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ieri

Ora 8, m-as trezi, nu m-as trezi, m-as trezi, nu m-as trezi… Ora 9, dupa cateva tentative nereusite am reusit sa o leg pe Lea de bicicleta si sa plecam la plimbare impreuna. Ora 10, este incredibil de cald, 25C si n-am cu ce sa ma imbrac! Ora 11, am gasit in magazinele mele preferate haine de vara si sandale. Ora 12 curatenie, astazi aterizeaza mama! Ora 14 mi-e foame, la serviciu lunch-ul e intre 11 si 13.30. Ora 15 plec la aeroport, 24C. Ora 15.15 incepe sa ploua, 22C. Ora 16 inceteaza ploaia, 19C. Mergem la ambasada. La eternele glume ale unui roman, mama ii raspunde ca eu sunt sora ei mai mica, iar fii-mea, sora ei mai mare. Romanul se lamureste ca suntei trei Doamne, si toate trei un pic duse… Incepe ploaia numarul 2. In drum spre casa avem cateva devieri, ploaia in schimb o tine una si buna. Ora 20 ajungem acasa, sunt 14 grade si nu mai e vreme de nici o rochie de vara. Noaptea temperatura nu scade inca sub zero! E tot primavara!

23 Mai 2010 - Posted by | eu | , ,

2 comentarii »

  1. s-a stabilit, ca in 2010, va fi cea mai calduroasa VARA, din ultimii 130 de ani!
    Iti dai seama????
    In Buc, vor fi sapta asta 35 de grade. Schimbarile astea bruste de temperatura, sunt grav resimtite. Mai ales de oamenii bolnavi.

    Romanul de la Ambasada, inca nu m-a cunoscut pe mine, sa vedem, ce ar mai fi zis ???!!!???
    4 doamne si ….. cati ???? Tot 4 ???? nobody knows.
    (Stii era vorba aia : „trei Domane si toti 3”)

    Comentariu de Mihaela | 24 Mai 2010 | Răspunde

    • Foarte bine, o asteptam… la noi s-a terminat deja vara, asteptam toamna…

      Comentariu de myohemmin | 25 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

