Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Vampirii din Nord

Cum nici un bine nu vine singur, vara aduce tantarii… setosi, insetati, rai, persistenti, mai inceti decat cei din Romania, insa multi, zgomotosi si obraznici. Mi-amintesc ca la primul meu Pikku Joulu, cand ni se recomanda sa purtam ecusoane cu numele noastre, iar eu mi-am pus numele Mina. La intrebarile colegilor necunsocuti, le-am recomandat sa fie atenti cum se poarta, ca sunt periculoasa, proaspat venita din Transilvania. Nu m-am asteptat insa la asa concurenta: aici, vara, periculosi sunt ei!

O alta amintire placuta o am de la prima excursie in Laponia, cand total neinspirata si neavertizata, am plecat cu masina in iulie, prin nord spre Norvegia. La prima oprire in Kemi, timpul petrecut in afara masinii consta dintr-un sprint inspre si dinspre camera de hotel. In Mo i Rana, in munti, tantarii insa erau inlocuiti de niste muste muscatoare, la fel de inebunitoare…

Problema mea e ca toate aceste insecte, pe langa faptul ca ma adora – sentiment ce nu este reciproc, hello!, imi lasa o amintire memorabila a contactului nostru violator si violent. Ce sa faci, toate vin la pachet in viata!

7 Iunie 2010 - Posted by | Pamantul | ,

3 comentarii »

  1. Hi hi! Ii cunosc! M-au gustat si pe mine din plin, port inca urmele dineurilor lor pe maini si picioare! Acum multi ani cand am fost vara in nord, nu am inteles oprirea intr-un magazin cu articole sportive din care mi s-a oferit spre folosinta o palariuta gen pescar cu o plasa neagra pe ea! Mi-am facut cruce, am scuipat de trei ori in san si am zis ca nu pun eu asa atentat la estetica pe capsorul meu cel pieptanat. Asta pana la prima seara in padure, cand n-am stiut cum sa ma infasor mai repede si eram in stare chiar sa dorm cu masca pe figura…. hyttyset si sääsket, ei stiu care sunt care…. toti ciupesc, anyway….

    Comentariu de asacredeu | 8 Iunie 2010 | Răspunde

  2. Eu am fost ieri, la Snagov, la o petrecere, si erau 100 de tantari/mp. M-au muscat cu mare avant si daruire. Mi-am dat cu tot felul de creme, DUPA. Dar se gasesc si creme cu care daca te dai innainte, nu se mai ating de tine. Asta ar trebui cumparat!

    Comentariu de Mihaela | 14 Iunie 2010 | Răspunde

    • merci de pont🙂 iar ulterior, dupa cumpararea cremelor, e bine sa le iei cu tine si sa le folosesti – de asemenea foarte important!

      Comentariu de myohemmin | 15 Iunie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

