Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Aavikon kukka

Am citit cartea, n-am apucat sa vad filmul. A page turner. In avion, unde tot omul trebuie sa faca ceva… Ar trebui sa calatoresc mai mult…

Mesajul de baza e ca in Somalia si alte tari din Africa, fetele de 5-6 ani au taiate cu lama, cutitul, sau uneori cu gura, organele genitale externe, impure, si sunt cusute, asa incat sa nu fie tentate de nici o placere sexuala si sa-si multumeasca barbatii. In ziua de azi. Habar n-am avut!

Multe mor din cauza hemoragiei, infectiilor, durerii – ceea ce inseamna un om la munca in minus, nimeni care sa poata fi vandut pe vreo camila… Slava Domnului ca m-am nascut in Romania!

23 Iunie 2010 - Posted by | Omul |

3 comentarii »

  1. Clitorisul. Stiam de asta. nasol. f nasol!!!
    Ce aiurea sa mai faci si un film , cu tema aceasta !!!!
    Si eu ma bucur de tara natala! I am so happy, for this!

    Comentariu de Mihaela | 23 Iunie 2010 | Răspunde

    • Din ce am inteles, ei taie TOT, cos tot si lasa un orificiu de marimea unui bat de chibrit. In urma mutilarii ramai cu o cicatrice ca la operatia cand ti se extirpeaza un san. Tipa din carte spunea ca ii trebuiau 10 minute ori de cate ori mergea la toaleta, pentru ca acel orificiu era prea mic… De necrezut! Operatie facuta la 5 ani!

      Comentariu de myohemmin | 24 Iunie 2010 | Răspunde

  2. Da, din pacate sunt mai multe locuri din lume unde se practica aceasta barbarie si tot din pacate adesea este un ritual musulman…… Totusi e bine sa se mai faca si filme de-astea, chiar daca subiectul este crud, mai afla si altii ce se petrece pe mapamond in secolul XXI….. Sad….

    Comentariu de asacredeu | 24 Iunie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

