Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iris si Rencontres si eu

N-am fost niciodata fun Iris, insa veniti la Helsinki – au oferit un spectacol de zile mari! Cristi Minculescu, cu parul lui netuns de 100 de ani, a umplut pur si simplu scena si m-a aruncat in adolescenta in care imi pierdusem capul dupa chitaristul de la Geneze, care, spre disperarea mamei, venea si ma lua de liceu cu motocicleta – pe care ulterior a vandut-o sa cumpere verighete… Ce vremuri…

Rencontres, a fost foarte expresiv si interesant. Nu mi-am imaginat ca poti spune atat de multe fara cuvinte.

Trebuie sa-mi fac mea culpa. N-am crezut ca organizatorii locali, Asociatia Culturala Romana Helsinki, vor putea sa-si tina promisiune si sa-i aduca aici. Jos palaria, Luminita!

23 Iunie 2010 - Posted by | eu, muzica | , ,

6 comentarii »

  1. Foarte frumos, ca aveti spectacole din Rom. I-am vazut si eu pe Iris, intr-un concert. Cristi M. a avut niste probleme grave de sanatate. Acum si-a revenit.

    De Rencontres am auzit. ma voi duce sa vad spectacolul.

    Am fost in seara asta la un monolog cu Mircea Albulescu. Foarte interesant, linistitor si BUN show !!!

    Sambata avem cununia civila a finilor. Speram sa nu ploua, ca akum in Rom, ploua zilnic, si sunt INUNDATII.

    Comentariu de Mihaela | 23 Iunie 2010 | Răspunde

  2. Iris eterna! Cred ca a fost super! Dar spune-ne cine au fost spectatorii si daca le-a placut si…. non-romanilor?

    Comentariu de asacredeu | 24 Iunie 2010 | Răspunde

    • Organizatorii, cum am spus, au fost o asociatie non-profit si Institutul Cultural Roman. Prea mare publicitate nu s-a facut, pentru ca nu s-au vandut nicaieri bilete. Intrarea a fost pe baza invitatiilor. Asa ca sala a fost plina de romani (cam 200 estima cineva). Poate erau 3 finlandezi printre ei. Finlandezul meu a fost foarte incantat. Lumea a aplaudat in picioare si s-a dansat! pe…te voi asteptaaaa…. voi veni pe strada taaaa…. te astept mereuuuu, fara tine mi-e greuuuu…

      Comentariu de myohemmin | 24 Iunie 2010 | Răspunde

  3. Ahaaaaa, tot e bine ca Iris a „prins” macar la un finlandez. Lor le place rockul de genul asta, nu? Iar Iris au si ei farmecul lor, mie una imi plac. trenul asta-i trenul nostruuuuuuuuuuu, trenul celor fara naaaaas…

    Comentariu de asacredeu | 24 Iunie 2010 | Răspunde

  4. In Rencontres a jucat Dragos Huluba? Vad ca e pe afis. Pentru ca pe 18 seara l-am vazut la Teatrul de Comedie în Avarul. Ce viata agitata au si actorii astia.
    Imi place de el, am si lucrat cu el intr-un proiect acum cativa ani, e foarte talentat, dar aproape necunoscut.

    Comentariu de tristeteapamantului | 26 Iunie 2010 | Răspunde

    • Da, cel de pe afis – Dragos – a fost si in spectacol, insa vezi ca numele lui nici la tag-uri nu e trecut… Si mie mi-a placut si de el si de ea…

      Comentariu de myohemmin | 28 Iunie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

