Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

My time is running out of my fingers

Mi-am luat vacanta de iarna, asa ca programul meu a fost 6 – 24, asa cum e normal sa fie in fiecare vacanta… El a fost plecat, iar eu am fost numita in prestigiosul post de director de santier – ceea ce a presupus ca ori de cate baietii mei aveau nevoie de un cui, Isaura alerga sa-l cumpere… Iar ca programul sa fie complet, in drumurile mele am avut-o si pe mama si pe Lea partenere. De exemplu, joi am fost de 4 ori la Bauhaus, in Espoo: odata sa inchiriez o masina de raschetat, apoi sa le spun ca nu merge, apoi sa mai cumpar o hartie abraziva, apoi sa o duc inapoi… Fun, nu? Iar intre timp un caine a muscat-o pe Lea exact de fund. Muscatura sanatoasa, cu carne,  blana si cu tot tacamul. Vazand ca n-am de lucru, vecinul mi-a cerut permisiunea sa taie niste crengi din copacul plantat in curtea mea, dar care insa ii umbrea curtea lui. Fata intelegatoare, am fost de acord, pana am inteles ca crengile amputate mi-au revenit mie sa le folosesc cu spor. Great!

Luni am reinceput munca, azi m-a batut gandul sa aplic pentru alt post. Maine sau luni chiar o voi face – wtf!

Ma tot intreb cand mi-o veni si mie randul… ma auzi Doamne? Cand imi vine si mie RANDUL?????

23 Iunie 2010 - Posted by | eu |

2 comentarii »

  1. Cu rabdare … se rezolva toate. Sorry, ptr muscatura lui LEA. Pe baietii aia, de ce nu ii intrebi, de dimineata, ce au nevoie in ziua aia. Stiu, cum e sa fii diriginte de santier. Am fost si eu, dar ptr scurta durata.
    Bafta ptr noul post !!!!

    Comentariu de Mihaela | 23 Iunie 2010 | Răspunde

  2. Si eu am fost (diriginte de santier I mean), de doua ori, la apartamentul alor mei si la casa batraneasca de la tara. El a fost plecat de ambele dati, ca orice El care se respecta. Am supravietuit, dar mi-au decedat multi neuroni…. In plus, baietii mei erau de Romania….
    Insanatosire grabnica micutei (ce sete de sange au cainii scandinavi!! sau avea Lea fustita scurta in ziua aceea???)
    Iar tie bafta in tot ceea ce doresti sa faci! And take it easy! (Uite cine dadea sfaturi linistitoare… eu…..)

    Comentariu de asacredeu | 24 Iunie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

