Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am obosit…

Mi-e dor sa ma trezesc intr-o zi fara nici o grija… sa stiu ca tot ce mi-am propus sa fac – e gata, ca toate becurile din casa functioneaza, ca paluxul pe care l-am dat pe parchet nu mai face cocoloase, ca Lea a fost plimbata, ca motorul meu e inaudibil (exista cuvantul asta?), ca am pus FinFoamul exact acolo unde trebuia si in ordinea in care trebuia, ca muntele de pamant din curte sta cuminte in locul unde va fi garajul, ca iarba e tunsa, ca Ea e fericita, ca El citeste HS cap-coada, ca nu mai am nimic de facut O ZI INTREAGA… Cum ar fi?

20 August 2010 - Posted by | eu | , , ,

5 comentarii »

  1. Si maine este o zi, dar, sambata, 21.o8.2o1o …. 3o invitati la petrecere … cara saci cu mancare, prepara mancarea, numai bunatati !
    Iar am avut o revelatie – nu gasesc 2 puncte , imi lipsesc cateva taste, si ce daca – soacra mea este cu adevarat tampita ! Ce bine face T. ca ii inchide telefonul dupa max. 3 min. de conversatie !
    Termenul ” inaudibil ” cred ca s-a inventat pentru soacra-mea si mine, este o fiinta oribila, inculta si dotata cu o rautate nativa, sper sa reusesc sa o aduc la stadiul de inaudibila ! Sa stea intre unicelularele ei !
    Sa te scap de o grija, trimitemi-o pe Lea … rar asa caine destept, delicat si cu bun simt ! Ar fi o buna profesoara ptr. soacra mea si nu numai !
    Nu te mai uita prin curte … obisnuieste-te cu gandul ca vei vedea inca 2 ani acelasi peisaj, dar imagineaza-ti cum va fi la finish , vorbind in finish ….
    Stii regulile ” nazi ” de la piscina ? Cu exceptia dezbracatului ,chiar sunt o.k. Am stat o zi la o piscina cu Ale si nu am reusit sa fac macar 2 bazine, ba primeam o minge in cap, ba se arunca cate unul peste mine ! Sunt irezistibila, de ce sa fiu modesta ! Mai erau 4o tipe irezistibile ca si mine , pe toate ne-au nimerit !

    Comentariu de gabi dinu | 21 August 2010 | Răspunde

    • 🙂 ca esti irezistibila e evident, ce e mai nasol e ca nu-i poti selecta pe cei care se arunca peste tine…

      Comentariu de myohemmin | 21 August 2010 | Răspunde

  2. Cum ar fi? Intrebi tu….. Poate plictisitor? Sau poate odihitor….. we’ll never know!

    Comentariu de asacredeu | 21 August 2010 | Răspunde

  3. Am renevit si eu, pe aici, dupa o abesnta indelungata, si bine motivata.
    Daca te-ai trezi intr-o zi, cu toate lucrurile alea de care spui REZOLVATE, te-ar apuca plictiseala, depresia, si nu ai stii care e rostul tau in viatza.
    Asa ca bucura-te mai ai o lista lunga, bine definita, sau mai bine zis, INFINITA, si in fiare zi, poti aduga pe ea, cate ceva
    cuvantul „inaudibila” nu exsita… poate doar ptr soacra lui GABI D. Sa stea linistita, ca asa au fost/sunt toate soacrele. nu le inchizi gura cu nimic. Chiar si dupa 3 minute-max de telefon, ele vor suna din nou. Tre sa fii tare, sa stii sa rezisti, si sa le ignori!!! Eu reteta asta am urmat-o.
    I am the winner!

    Comentariu de Mihaela | 21 August 2010 | Răspunde

  4. si inca ceva: regulile „NAZI” de la piscina, sunt super. asa e: aici la noi, nu poti nici sa intri in apa, dar sa mai ai pretentii sa innoti! ??!!

    Comentariu de Mihaela | 21 August 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

