Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Filme

Am vazut aseara, a mia oara, Closer, iar muzica ma urmareste inca obsedant, trist, fara sfarsit… I can’t take my eves off you… can’t take my eyes off you…. can’t take my eyes off you… can’t take my eyes off you… Cel mai mult m-a fascinat in film cand Alice, a incetat sa iubeasca. Punct. Fara apel, fara intoarcere, cartea a fost jucata si pierduta. Pentru ca in viata, ca si in filme, sunt invingatori si invinsi, intelepti si fraieri, oameni mari si oameni mici, dermatologul era un om mare – scriitorul, unul mic, meschin, complexat si prost!

Un subiect similar l-am vazut tratat si in Marti, dupa craciun. Insa nu m-a atins in nici un fel… Un film pustiu…

29 August 2010 - Posted by | Filme |

1 comentariu »

  1. Da, „CLOSER” e unul din filmele mele preferate. Am vazut si piesa de teatru, la Teatrul Mic, in Bucuresti, Din motivul ca mi-a placut la nebunie filmul, pe care si eu l-am vazut de f multe ori. Pieasa nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.
    dar CLIVE Owen, Jude Low, natalie Portman si Julia Robert, au jucat bestial.
    E f adevarat, si asa ca si in film , in viata sunt oameni mari si mici, invingatori si invinsi. Toti am vrea sa facem parte din prima categorie !!!
    Mi-a placut ff mult filmul.

    Comentariu de Mihaela | 29 August 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

