Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Extemporal

Desi toata lumea ma sfatuieste sa termin cu scoala asta – eu cu o incapatanare demna de cauze mai nobile, sustin ca sunt in stare sa le fac pe toate si nu oricum ci simultan! Asa ca mi-am luat un curs de element finit – pe care-l eu il folosesc cu avant in munca de zi cu zi… Am inceput evident cu partea a doua a cursului – ca v-am mai spus ce parere buna am despre mine… insa baietii astia fac niste chestii de care nu m-am mai lovit pana acum, iar duminica – in ziua data de la Dumnezeu sa-ti revii dupa cheful de sambata (ca am fost de m-am dansat in Apollo pana la 4) eu m-am chinuit 5 ore sa inteleg o problema – ca ulterior sa o abandonez…Profesorul asta ne da extemporal la fiecare curs, asa ca nu cred ca ne vom vedea maine, ca am mai luat un zero saptamana trecuta… o fi timpul sa ma apuc sa crosetez ciorapi?

12 Septembrie 2010 - Posted by | eu |

1 comentariu »

  1. Cred ca fiecare in viatza face ceea ce ii place. Nu! Nu te vei apuca sa crosetezi ciorapi. Vei face cursuri, si iar cursuri, si doctorate!!! si tot asa. La 88 de ani, vei mai da un examen, sa tii Alzhaimeru-ul departe! Keep going! Nu te mai plange, ca asa iti place tie sa faci!!! Te admir, te apreciez si nu te plang deloc. Felicitari! ptr ca vrei, ptr ca poti si faci fata!

    Comentariu de Mihaela | 14 Septembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

