Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Esimies Keskustelu

Azi am avut discutia bianuala cu seful, unde el n-are voie sa ma critice, n-are voie sa ma intrerupa, n-are voie sa-mi dea telurile nerealiste si trebuie sa se concentreze pe solutii (adica nu pe probleme) – ca asa sunt instructiunile lui. Eu in schimb trebuie sa-i spun ce ma doare, ce vreau eu de la viata mea si sa-l intreb ce sa fac sa devin mai frumoasa si cel putin mai importanta, daca nu banoasa – ca asa sunt instructiunile mele.

Eu i-am spus: vreau sa fiu CEO, da-mi dea niste zerouri la salariu si  pune-mi numele pe statuia aflata in intersectia din fata firmei. Atat.

El mi-a raspuns – imi place ideea (ca v-am zis ca n-are voie sa-mi spuna: vezi-ti lungul nasului), e un pic de birocratie – o sa vad ce pot face. Intre timp, daca inventezi apa calda si rezolvi toate dificultatile tehnice existente ale produselor noastre, iti scad un numar la grad. Ca la ei cu cat ai gradul mai mic, cu atat esti mai tare.

Asa ca daca ma vedeti ca incep sa scriu la greu pe blog, inseamna ca m-au dat afara… Daca nu, inseamna ca m-au prostit si ma tin in continuare sa fac tot ceea am facut pana acum, pe aceeasi bani. Ne-am inteles ca pana in ianuarie avem termen de urmarit telurile propuse. O sa va chip u posted – in caz ca sunteti curiosi, voi toti cei 3 cititori ai blogului meu. Va multumesc.

16 Septembrie 2010 - Posted by | eu |

5 comentarii »

  1. Iata-ma la datorie, eu unul din cei trei cititori ai tai! (desi cred ca sunt mai multi, totusi vreau sa fiu prima care comenteaza!)
    S-o luam pe rand: CEO ar presupune sa ai si mai putin timp pentru tine, ai tai, baia ta cea noua, etc etc.
    Statuia, crede-ma, e pentru eternitate, nu pentru tine, nu ti-ar aduce mari satisfactii pe termen lung.
    Chestia cu zerourile la salariu ramane valida, o sustin si iti doresc sa-ti iasa.
    In rest, sa fii tu sanatoasa, sa te bucuri de viata si sa reusesti cat de cat ce iti propui (realist vorbind), ca apa calda nu mai trebuie inventata iar problemele tehnice rezolvate atrag in general noi … probleme tehnice.
    Gata, durerea mea din coaste nu-mi permite mai mult exercitiu de stat la computer. O zi buna si astept sa te vad iar optimista asa cum te stiu!

    Comentariu de asacredeu | 17 Septembrie 2010 | Răspunde

  2. Ha!Imi place poza dar cred ca nu mie trebuie sa-mi placa ci sefului tau.
    Ce-ti trebuie tie statuia aia ?Ma uitam deunazi in parc la o statuie,n-are importanta cine era.Pe capul ei numai gainat de ciori…Hmm,sigur nu ti-ar placea.Omenirea tine minte si venereaza apa calda dar cel ce a inventat-o e dat uitarii.
    Despre zeroruri nu pot decat sa-ti doresc sa fie atatea cate ti-ai propus.Inca n-am aflat pe cel multumit de ele oricat de multe ar fi.

    Comentariu de campuriAurii | 17 Septembrie 2010 | Răspunde

  3. iti urez, mult succes, si cat mai multe, multe zerouri! Toti avem nevoie ce multeeeeee, cat mai multeeeeeeee !!!!

    Comentariu de Mihaela | 19 Septembrie 2010 | Răspunde

  4. hai sa-ti stric fengshuiu, sa ma dau in vileag ca-s a patra cititoare, din umbra blogului inghetat, sa nu ma simta lumea ca-s doar o impostoare care m-am prefacut ca plec de langa pc sa-mi traiesc, vezi doamne, viata.
    domle, brava, sunt mandra de tine, asa se face: se cere cat mai mult de la viata si mai ales de la sef, ca sa se primeasca cat de cat ceva.
    hai ca m-am linistit ca nu ti-ai terminat inca casa si n-ai ajuns nici CEO.
    mi-e groaza de clipa cand oi fi CEO la casa ta!

    Comentariu de tristeteapamantului | 21 Septembrie 2010 | Răspunde

    • no… chiar ma gandeam ca era momentul sa iesi din glaciatie:-) si n-avea nici o grija – momentul ala de ceo la casa mea insa nu s-a inventat…

      Comentariu de myohemmin | 22 Septembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

