Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Västerås

In Fi „situatia” e chiar roza, daca vreau s-o compar cu multinationalul orasel Västerås. Poate si faptul ca sunt „in lume” face ca lucrurile sa para diferite, insa am avut azi 3 socuri. Primul, la restaurantul unde am servit masa, un chelnar gras ca un taur mi-a pus in fata o farfurie de supa si m-a intrebat in limba lui ceva. Eu i-am spus „poftim?”. El, privindu-ma instantaneu oblic, il intreaba pe colegul meu ceva de genul „si asta de unde e?” el ii raspunde: din Romania – ca doar nu era sa minta… La care chelnarul spune : doar astia ne mai lipseau aici…  Cum dialogul s-a purtat in suedeza n-am indraznit sa-l injur…

In pauza de cafea, merg sa-mi iau una, colegul meu ma prezinta mediului inconjurator: stiti ea e de la firma X si face asta. La care ei replica: nu arati a finlandeza. Eu raspund: nici voi!

Seara meg sa-mi iau o crema de maini, ca o uitasem acasa. Vanzatoarea de la farmacie ma intreaba: te pot ajuta? eu ii spun: da, caut asta si asta. Ea zice: nu vorbesc engleza – in engleza. Ok. Insa asta iti pot recomanda. Eu iau prima crema ce mi-o pune in fata, si observ cu stupoare cum ea deschide ambalajul si scoate crema de sub tejghea – o baga in ambalaj si mi-l inmaneaza…

Orasul forfoteste in continuare plin de fete colorate, basmale si turbane… E mult mai frumos ACASA….

30 Septembrie 2010 - Posted by | Omul |

2 comentarii »

  1. Da’ bine ai spus acasa – este ceva inteles. Chiar daca pe diferite medii de socializare am impartit acest fir in mai mult decat patru fire, acasa e ACASA!

    Exista, insa, si o mica posibilitate de a intelege (cat de cat) rezultatul alegerilor proaspete din Suedia mai ales dupa o vizita la Västerås care e cam aproape si asemanator iarasi cu Borås – aceleasi turbane.

    O seara placuta!

    Comentariu de Toolman | 1 Octombrie 2010 | Răspunde

    • Cred ca si asta (rezultatul alegerilor) au amplificat perceptia mea… Insa orasul arata clar ca ocupat de alte natii, care, dupa spusele colegului meu, se si organizau in bande si se luptau intre ele…

      Comentariu de myohemmin | 2 Octombrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

