Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mi-a placut de Ada Milea

Sa vedeti ce misto e si afisul!

Trebuie sa vedeti si detaliile afisului comentate, pe care abia acum le-am descoperit!!! Click on Next to see them all🙂

http://www.flickr.com/photos/npunctc/sets/72157624901312040/with/4971414789/

Mi s-a parut consistenta, simpatica, versatila, plina de fantazie si umor, desprinsa dintr-o alta realitate  – in care nu e nevoie sa-ti scuturi nurii si sa-ti deschizi nasturii bluzei ca sa fii observata. Contrastul dintre fizionomia ei putin colturoasa si inocenta ochilor mari albastrii, dadea un nou sens mimicii ce imbraca orice cantec intr-o haina mai cuprinzatoare decat muzica – era un spectacol in care o chitara, o vioara, un arcus, un creion, 4 maini si doi oameni au tinut timpul in loc si cu modestia si simplitatea unor artisti adevarati au revenit din nou si din nou, in urma aplauzelor prelugite – pana au dat ultimul strop de vlaga salii, ce fremata de romani de toate varstele, acompaniati de toate natiile. Romi Chiciuc a fost partenerul cu care se intelegea dintr-o privire si care intregea atmosfera. A fost un deliciu!

2 Octombrie 2010 - Posted by | Omul | ,

8 comentarii »

  1. Frumos trebuie sa fi fost!

    Comentariu de campuriAurii | 25 Septembrie 2010 | Răspunde

  2. Imi aminteste de cenaclul Flacara al lui Paunescu, de c.c.s.” Grigore Preoteasa ” Din pacate, sau o fi de bine ,nu mai rezonez cu muzica aceasta.
    Ma bucur ca ti-a placut !
    Aseara am ascultat Strangels ” Always the sun ” si
    ” Golden Brown ” … amintiri, amintiri ….
    Te-am sunat astazi, fara succes, pe unde erai , Porvoo, Helsinki, Hiuvinkaa ?

    Comentariu de gabi dinu | 26 Septembrie 2010 | Răspunde

    • eram in subsol🙂 te sun eu maine…

      Comentariu de myohemmin | 26 Septembrie 2010 | Răspunde

  3. Da, o stiu pe Ada Milea. Am fost la cateva spectacole de-ale ei! Asa e! E super telentata!
    A fost la voi? super. vad ca stati bine cu viata culturala, din Ro. Felicitari initiatorului! keep going!

    Comentariu de Mihaela | 26 Septembrie 2010 | Răspunde

  4. M-am întâlnit aseară cu Ada Milea şi i-am spus ce ne-ai spus şi s-a mirat, a zis că publicul de la Helsinki a fost rece, rece. Ai fost singura româncă sau v-aţi dat toţi expaţii după civilizaţii ăia de finlandezi?

    Comentariu de tristeteapamantului | 28 Septembrie 2010 | Răspunde

    • Eram romani 99% in sala, multi veniti cu copii mici – mai ieseau, mai intrau dupa ei… nu stiu ce repere a avut ea de referinta, insa e posibil sa ne fi finlandizat vrand, nevrand🙂
      Cert e ca la munca le-am spus ca trebuie sa plec vineri la ora rezonabila ca merg la un concert, iar la intrebarea lor ce fel de concert – am raspuns gen Janis Joplin! au picat toti pe spate…🙂

      Comentariu de myohemmin | 28 Septembrie 2010 | Răspunde

  5. Vine un curent de aer rece din Fi !

    Comentariu de gabi dinu | 28 Septembrie 2010 | Răspunde

    • No, e de la garda financiara! La noi e cald, sunt 3C!

      Comentariu de myohemmin | 28 Septembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

