Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cu pisica Bob prin curte…

Ieri am jucat in 3 filme: Macarale macarale – in varianta cu pisica Bob prin curte; Asa s-a calit otelul si Blestemul pamantului – asta in timp ce altii citesc carti, se intelectualizeaza sau se distreaza… Deh, asa mi-am asternut, asa dorm!

Le mai stiti pe catacombele mele din subsol, am reusit si le-am dus in curte –  ca acum sa ma chinui sa scap de ele… si nu oricum, ci noaptea. De ce noaptea? „De ce nu” e raspunsul, scrasnit printre dinti, „daca doar atunci ne strangem acasa, pai cand sa le facem pe toate? Acum noaptea. Cand e frig, ceata si ne ingheata beton picioarele. ”

Pisica Bob, se numeste Norocar, e nascuta aici in Glaciandia si nu-i pasa de ger, mai greu se impaca cu greutatile si hartoapele, insa nu ne dam batuti, urcam urcam iate-ne acum sus sus la parapete. Alah, Alah iarba racnea, tragand cu maini de pluta, noi am pus steagul romanesc in crancena reduta.

12 Octombrie 2010 - Posted by | eu |

5 comentarii »

  1. Blestemul pamantului !!!
    Ioana d’Arc , Ecaterina Teodoroiu, Marie Curie a demolarilor , Ileana Cosanzeana a bazaltului de Finlanda !
    Fii barbata, soro !

    Comentariu de gabi dinu | 12 Octombrie 2010 | Răspunde

  2. ce jucarie! vezi, tu ravnesti sa stai linistita-n cuib sa mai clocesti niste oua, eu sa ma joc cu mestecatorul tau de crengi si cu pisica bob

    Comentariu de tristeteapamantului | 12 Octombrie 2010 | Răspunde

    • asta e mereu cu iarba si gardul…

      Comentariu de myohemmin | 13 Octombrie 2010 | Răspunde

  3. Doamne fereste. Chiar ca asa ti-ai asternut…. si ce faci cu tot acel pamant? Unde il duci?
    Felicitari ptr vitejie!!!
    imi aduc din nou aminte.. cum ma compatimeai pe mine, cand am facut accidentul cu masina, si m-am dus in continuare cu baietii sa pun tapet.
    si cand mi s-a terminat tepetu (stateam la 2 camere, in Buc). m-am dus la magazin ca mai iau, si sa mai cumpar si niste ipsos, ciment, etc… ziceai.. cum de pot face EU toate astea !!! Acum tu m-ai intrecut cu varf si mai ales indesat!!!!

    Comentariu de Mihaela | 13 Octombrie 2010 | Răspunde

    • 🙂 planul e ca intr-o zi sa ne facem un garaj in curte, asa ca sapam sa scoatem tot pamantul moale din locul ala si il inlocuim cu nisip si pietris… iar pe pamantul moale de flori?!? il pun in alta parte – complicat… si ce-i mai rau e cu noaptea, ca el n-ajunge sa se joace cu pisica decat dupa 18:00…

      Comentariu de myohemmin | 14 Octombrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

