Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iata ce pot face, doua maini dibace!

Ca un om normal si bine echilibrat ce sunt, mi s-a insurubat adanc in cap ideea, ca ideala pentru o camera mica, e o masa sticla. Va imaginati cumva ca am alergat la magazin si mi-am cumparat-o? Nicidecum, pentru ca daca un lucru se poate face complicat, de ce  sa-l faci simplu? Adevaraul e, ca nu din motive sado-masochiste nu am luat-o de-a gata, insa ce ofera piata finlandeza era fie de dimensiuni gresite, fie de preturi gresite – cum necum socoteala de acasa nu se potrivea cu cea de la targ.

Asa ca al meu, s-a gandit ca la al 5 – milioanelea proiect inceput si neterminat sa mai adaugam unul: facerea mesei. Va dau si voua reteta poate va trebuie.

Se comanda bucata de geam de dimensiune potrivita. Se da la tratat – pentru situatia cand te hotarasti sa-l ignori si sa-l spargi cu capul!

Se cumpara de la Häfele 4 adaptoare, solutie de curatat Bohle, lipici Ergo din 2 componente si 4 picioare.

Se deseneaza cu creionul pe hartie, cercul adaptorului, se pune hartia sub geam si pe partea opusa se acopera suprafate cercului cu lipici dat cu pensulita. Pe adaptor se intinde componenta 2 a lipiciului – cel cu guguloiul in varf.

Apoi, fara graba se pozitioneaza adaptorul pe geam. In cateva secunde s-a lipit. Repetati schema de cate ori va vine!

In final insurubati picioarele miriapodului. Si-apoi, poftiti la masa!

24 Noiembrie 2010 - Posted by | Din invataturile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie | ,

5 comentarii »

  1. frumos, frumos! si mie imi place sa „bricolez”, dar deja proiectul asta e pentru profesionisti! Mai ales cand poarta numarul 5.000.000!

    Comentariu de asacredeu | 25 Noiembrie 2010 | Răspunde

  2. Pare foarte simplu !
    Am reconditionat un raft facut de bunicul meu, mi se parea foarte usor… Am achizitionat o masina de slefuit, vopsea, chit de lemn. Aveam de gand sa il si pictez, ce mare lucru ?
    Uite ca nu a fost asa simplu si nici nu a iesit asa cum imi inchipuiam .
    Mai am un birou foarte vechi, dar pe acesta il duc la un meserias.
    Felicitari, nu totul este asa simplu cun pare ! ADANC, NU ?

    Comentariu de gabi dinu | 27 Noiembrie 2010 | Răspunde

  3. Super-glue super masa.
    Tu chiar nu te lasi🙂 Felicitari!
    In trasparenta sticlei e ceva magic, mai ales daca vezi si genunchi frumosi ai mesenelor – cand lasi ochii in jos….

    Comentariu de Toolman | 28 Noiembrie 2010 | Răspunde

    • este! iar sticla cu metalul sunt preferatele mele, de departe pe primul loc! merci si pentru oferta de ajutor!

      Comentariu de myohemmin | 28 Noiembrie 2010 | Răspunde

  4. Masa!!! In sfarsit ti-ai vazut masa asa cum ai vrut!
    Sa o stapaniti sanatosi!

    Comentariu de campuriAurii | 28 Noiembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

