Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Invitatie la Spa

Daca erati curiosi ce mi-as dori cadou de ziua mea, va spun acum: un tratament total la un spa – care sa includa, bai, cosmetica, masaj, manechiura, achizitionarea toaletelor in care sa arat cu 10 ani mai tanara (adica nou nascuta in cazul meu), urmata de petrecerea secolului. Nu mi s-a intamplat inca, insa cum „ce tie iti place altuia ii face”, n-am ratat invitatia clubului de la serviciu de a merge cu catelul la Spa. Iar daca colegul meu de Forum, ce sufera deja de sindromul discriminarii majoritatii, ramane in pana de subiecte – asta e unul si inca suculent!

Institutia balneoclimaterica – se afla langa metropola in care stau – ce ca orice metropola are de toate… Ajunsi acolo, catelul trebuie spalat inainte de a intra in bazin. Piscina are cam 6 x 4 m si adancimea 1m. In apa se afla un instructor, ca doar nu credeati ca sunt lasati cainii de capul lor! Instructorul e profesor de inot! La prima lectie, cainilor li se da o vesta de salvare – creata de un designer specializat in haini pentru caini – si sunt invatati sa inoate! Eu credeam ca ei stiu asta din nastere – insa se pare ca nu! Lea mea n-a avut nevoie de nici o lectie – iar Robin, cainele meu lup din tara – era nebun dupa inot, se arunca in fiecare lac sau apa care-i aparea in drum…

Dupa inot, care dureaza 30 minute, li se asigura prosoape si uscatoare de blana- ultra profesionale! Celelalte oferte sunt: masaj, ohihna in camera de sare – pentru o mai buna respiratie, coafor, fizioterapie si cazare. N-am vazut oferta orei la psiholog – insa poate n-am citit toate paginile… In decembrie e ziua Leei, ghici ce cadou o sa-i fac?

27 Noiembrie 2010 - Posted by | eu | ,

4 comentarii »

  1. It’s god to be a dog, sometimes !

    Dar … vis-a vis noi, la Km 0 ( cum zicea M.P. ) 14 caini lupta pentru supravietuire si nu doar ei, ci si stapanii lor, doi oameni fara adapost !!!
    Aceasta strada ” civilizata ” este divizata, unii dintre noi ii hranim, ceilalti vor sa sune la ecarisaj.
    T. ma intreaba mereu daca am grija si de cele doua fiinte umane, nu numai de cei 14 caini.
    Nu este cazul sa ma interesez la asistenta sociala, ar putea fi evacuati din baraca amarata in care se adapostesc, dupa ce sunt asa cum sunt ar fi culmea sa le fac un rau, chiar si cu buna intentie ! Incognito le agat cate o sacosa cu mancare, haine s.a.
    De caini imi era tare frica la inceput, dar acum ne cunosc atat de bine … ma impresioneaza, ne simt cand deschidem fereastra, cand plecam/venim, ne cunosc pasii si masinile si incearca sa ne atentioneze ca ei inca respira si le este fooaame mereu ! Cel mai inalt este Bobita, rasfatatul meu, care a invatat sa nu se mai bata cu ceilalti pe mancare ,fiindca stie ca
    statura lui il avantajeaza si se ridica pe gard si primeste cele mai bune hapaituri !
    Nu iti spun ca mananca orice, de la paine, peste, pui etc … ma gandesc la Jack ,super cainele Zizei. Si pe el l-am iubit mult, dar era atat de rasfatat, nu manca decat slunguri cu paste si fripturi.
    Sa nu mai vorbesc de Rolf, cainele curtii, care nu mananca decat eco ! Mananca numai mere romanesti, cozonac facut in casa,
    oua de gaina de tara s.a. talente, ca il poti folosi la omologari.

    Comentariu de gabi dinu | 27 Noiembrie 2010 | Răspunde

  2. Vara trecuta, la aniversarea prietenei mele, G.P. am fost singura care i-am daruit un cadou ” vizibil ” !
    De cativa ani o sarbatorim in aceeasi echipa, patru ” fete ” si ne simtim excelent, este relaxant sa batem campii !
    Ideea este ca celelalte companioane au avut inspiratia sa ii faca cadou cateva sedinte la un salon de cosmetica ! O idee foarte buna, iti cumperi un parfum ,o fusta si o bluzita cand iti trebuie, dar ajungi mai rar la un salon pentru tratamente .
    Vorbesc despre persoane „obisnuite” , ca uite, chiar aseara imi spunea Iulia despre
    protipendada Ploiestiului .
    Vreo doua personaje despre care imi spunea le stiu cam din 1996, cand aveau o masuta de camping in Obor, cu 2 coturi de 1/2″ si 3 teuri de 3/4″ pe ea ! Bravo lor ! Cred ca nu s-au dus la pacanele !
    Du-te la piscina aceea super, e pacat sa nu profiti ca ai asa ceva la 5 minute cu masina !

    Comentariu de gabi dinu | 27 Noiembrie 2010 | Răspunde

  3. Super. Foarte frumos. Cunosc un loc super ptr SPA, in Bretania in Nordul Frantei. Foarte relaxant si placut. La Quiberon. Poate mergem impreuna. Masaje, tratamente, impachetari. Sau putem merge si la Marea Moarta, dac vrei. Tot asa multa relaxare. Perioada propice este in MAI 2011.
    Imi pare bine, ca Leea, are parte de asa tratamente frumoase. GooD!

    Comentariu de Mihaela | 28 Noiembrie 2010 | Răspunde

    • Sunt amatoare sa stii… trebuie sa discutam pe indelete despre asta…

      Comentariu de myohemmin | 28 Noiembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

