Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

La multi ani, 2011!

Am fost in concediu toata saptamana, cum a fost? Hectic! Scopul initial era sa avansez in monstruoasa renovare, sa-mi clasific milioanele de lucruri inutile, sa dorm, sa-mi iau doza de filme proaste, sa-mi reamintesc de normalitatea unei vieti sociale, sa admir marea, orasul, iarna, sarbatorile… Ce am reusit? De craciun intai a inghetat apa, apoi din cauza celor 5 heaters puse in subsol a pocnit siguranta tocmai cand kinkku era pe ultima suta de metri, insa nu ajuns la final… Urma sa punem lemne in soba – a carei cos nu fusese curatat anul asta, din cauza ca scara de pe acoperis a fost aruncata la gunoi (fiind ruginita si stricand tabla de pa casa), sa explodeze cosul si sa ne facem cu totii in liniste si respect harakiri. El insa ca un erou ce e, a gasit siguranta generala, care era undeva in pod, a refacut energia electrica, a dezghetat conducta de apa, a terminat kinkku si fresh, in prima de zi de craciun mi-a pus bradul meu gras, cu doua liniute pe fiecare ac in suport, ca daca brad nu e, nimic nu e…

Acum ca deja Craciunul e o amintire, fiind ultima zi din an, ar fi cazul sa facem ceva bilanturi. A fost un an bun? Da. Am terminat o renovare, am facut cateva credite la scoala, sper la o conferinta in Rio de Janeiro, am fost acasa, am avut cateva vacante, n-am slabit nici un kilogram, n-am schiat in iarna asta deloc, nu m-am mutat la etaj, nu am promovat in nici un fel, insa nici nu am dat inapoi in nici o privinta. A fost un an bun! Mergem mai departe… ma duc sa pun sampania la rece, ca se potriveste cu noaptea ce ne asteapta in Helsinki!

La multi ani, sa fiti fericiti, sa fiti inconjurati de oameni care va iubesc, sa fiti sanatosi, indragostiti, optimisti si sa ne vedem cu bine in 2011!!!!

31 Decembrie 2010 - Posted by | eu |

5 comentarii »

  1. LA MULTI ANI SI TIE! Ja Hyvää Uutta Vuotta!
    Uite ca eu chestia asta cu bilantul nu prea o practic si poate n-ar fi rau, mi-e cam teama uneori de rezultate….. Desi ar putea fi mai optimist decat ma gandesc eu…. hai ca o sa incerc. Sa ai un An Nou Bun si sa ne revedem cu bine!

    Comentariu de asacredeu | 1 Ianuarie 2011 | Răspunde

  2. frumos frumos, la multi ani!

    Comentariu de sianumeunnume | 1 Ianuarie 2011 | Răspunde

  3. La Multi Ani !

    Esti pe plus, asa ca fii multumita !
    Doar cativa oameni pe care ii cunosc au fost pe + in 2010 , multi pe 0 = stagnare si cam multi pe – !!!
    Si eu am un B+ pe 2010, asa ca ma declar multumita.
    2011 sa fie cu FB !

    Comentariu de 1001vorbe | 3 Ianuarie 2011 | Răspunde

  4. La multi ani!

    Sanatate ,fericire si tot ce iti doresti!

    Comentariu de campuriAurii | 15 Ianuarie 2011 | Răspunde

  5. unde esti?

    Comentariu de tristeteapamantului | 28 Februarie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

