Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Eric Clapton

Am ceva istorie impreuna cu Eric, tatal Ei era mare fan, asa ca ii stiu unele melodii pe dinafara🙂 fapt pentru care abia am asteptat sa-l vad… Tipul a venit, imbracat ca de jogging – cu niste margele turquoise asortate cu Fenderul ce suna ca pe disc – si mesajul clar ca el e un muzician: nu-si pierde timpul cu vreun barbierit, joc de scena, lumini sau umbre, si trebuie sa fim multumiti cu 3 thank you-uri si faptul ca ne-a prezentat claparii, foarte talentati si ei… Tipul, e intr-adevar, un profesionist, insa nu stiu de ce, asteptam un pic mai mult. Muzica a fost impecabila, insa sentimentul lasat a fost ca si-a facut norma la serviciu si a plecat… n-am simtit nici o pasiune… poate am avut eu o zi proasta…

In deschidere a cantat Anssi Kela, a carui voce i-am recunoscut-o, desi nici nu-l vazusem pana atunci, si nici nu canta singura melodie pe care i-o cunosteam… A fost o surpriza placuta…

13 Iunie 2011 - Posted by | muzica |

2 comentarii »

  1. Well, ce sa faci, asa e cu profesionistii astia blazati, pacat ca la o asa valoare artistica lipseste feelingul……
    Cat despre Anssi Kela, i-am cumparat si eu anul trecut de la voi un CD pe care il ascult cu mare placere, „Nummela”, mie imi place tare bucata aceea „Puistossa”, are mesaj. Si uite asa un tanar si (aproape) necunoscut cantaret ale carui cuvinte nici macar nu le intelegem 100% poate fi mai cu feeling decat un consacrat blazat. Bravo lui (celui dintai)!

    Comentariu de asacredeu | 15 Iunie 2011 | Răspunde

  2. Prin Ro, au venit tot felul de muzicieni.
    Dar cel mai tare, a fost BON JOVI. Trebuia sa cante, 2 ore, si a cantat 3, a facut apoi, inca 3 bisuri, a fost o atmosfera de zile mari. Chiar el a spus, ca s-a simtit minunat. Toata lumea canda cu el. TOTI, dar toti, stiau versurile pe dinafara, Super de super !!!!

    Comentariu de mihaela plesoiu | 16 August 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

