Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Venetia

Ma omoara timpul… N-am despachetat, n-am spalat, nu m-am pieptanat, nici macar n-am ajuns la zi cu posta… Alerg din dreapta in stanga si din stanga in dreapta, insa macar atat trebuie sa va destainui: Venetia e superba! Gondola e un must! Si daca va prinde un apus de soare pe plaja de la Lido in Adriatica, puteti spune ca viata merita traita! Azi! Mai ales de cand am aflat ca sunt muritoare si ca timpul se scurge unidirectional.

24 August 2011 - Posted by | eu | ,

3 comentarii »

  1. DA, Venetia e superba!
    Te-ai sarutat sub ” puntea suspinelor „? Ti-a cantat gondolierul ?
    Da, viata e frumoasa. Trebuie traita din plin.
    Am mers la un curs de YOGA, unde Motto-ul serii a fost: „Gandeste-te la tine, ce faci acum, nu conteaza de va fi maine, sau in viitor. Conteaza NUMAI, cum te simti ACUM, AZI, AICI, sa fii tu impacat, tu cu tine, sa fii OK, sa te simti bine.
    Asa trebuie sa facem.

    Comentariu de mihaela plesoiu | 27 August 2011 | Răspunde

  2. Am luat in ultima zi gondola, iar gondolierul nu era nici frumos, nici nu canta – insa era vechi in breasla si vorbaret nevoie mare… Nu stiu de ce nu m-a crezut cand i-am spus ca suntem din Finlanda (ca nu era sa-i dam explicatii complete!?!) Sub punte nu ne-am sarutat pentru ca in prealabil fusesem la palatul dogelui (Doge’s palace) si ne-au explicat ca acolo era inchisoarea si locul de tortura – de-aia se numea puntea suspinelor… asa ca ne-am abtinut🙂
    Incep si eu zumba saptamana viitoare – sa ma simt bine „acum, aici, azi”.

    Comentariu de myohemmin | 28 August 2011 | Răspunde

  3. Mult succes la ZUMBA! e f solicitanta!

    Comentariu de mihaela plesoiu | 1 Septembrie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

