Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Unde plecam de acasa

Ieri am avut un „party” ca ni s-a schimbat seful. Chiar il asteptam cu sperante mari. Am avut in program bowling, sauna, cina si club in Helsinki unde se putea printre altele si dansa. Insa precum cu pomul laudat, nu a iesit nici un pic cum trebuia. Intai la bowling a fost relativ ok, saunei i-am facut fata cu succes – avand de data asta si o colega cu mine; cina a fost fara pretentii, insa drumul pana la Helsinki l-am facut intr-un autobuz plin de baieti beti care grohaiau, miroseau, iar daca nu discutau despre munca discutau despre sex. La club din nou telul principal era cine – ce bea, muzica a fost proasta, atmosfera de 2 lei – asa ca la 10 am plecat acasa. Concluzia mea a fost ca e bine sa mai pleci de acasa, insa cel mai important e: cu cine!

1 Octombrie 2011 - Posted by | eu |

2 comentarii »

  1. ha ha! in primul rand scuze ca nu am mai „comentat” pe aici, timpul s-a cam contractat de la o vreme… dar sa stii ca te citesc!!! cat despre cu cine si cum iesim de acasa din cand in cand, eheeeee, asta asa e, fiecare mica experienta ne arata ca uneori chiar si un film prost la tine acasa e mai relaxant decat o iesire cu oameni cu care nu ai nimic in comun….. Toamna frumoasa! Sau a venit iarna la voi??:)) Ca si noi am cam inceput sa cautam hainele groase!!

    Comentariu de asacredeu | 10 Octombrie 2011 | Răspunde

  2. buna, nici eu nu stiu unde-mi zboara timpul si de ce ma risipesc in 1001 de directii, care mai de care mai inutile… aici e chiar iarna, gheata pe masini dimineata, manusi, caciuli – tot tacamul,,,

    Comentariu de myohemmin | 15 Octombrie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

