Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Loc de dat cu capul

Ai mei la serviciu au pus alaturi de open jobs, cursuri de golf , etc, etc, si un afis cu „loc de dat cu capul” unde iti poti rezolva toate nemultumirile si frustrarile. Metoda este buna, testata si eficienta – asa ca trebuie preluata si in viata particulara. De data asta „locul” e desemnat sa fie acest post/articol sau sedinta terapeutica gratuita. Nu-mi trimiteti nici o factura in urma lecturarii!

Cum Alcatrazul meu s-a dovedit o gaura neagra in care intra toate veniturile mele si ale Lui, pe urmatorii 20-25 de ani, a trebuit sa scoatem suplimentar bani din piatra seaca, asa ca am apelat la inchirieri. Din exterior e o afacere simpla: dai cheia, iei banii, nu te doare capul! Total gresit – capul te doare si inca tare!

Prima migrena a sosit cu primul chirias care s-a hotarat sa nu mai plece din apartament la data stabilita in contractul scris, pentru ca a visat el noaptea, ca ar avea un contract oral in care noi i-am promis cazare pe termen nedeterminat. In realitate baiatul, cu cateva probleme la cap, se certase cu iubita si credea ca stand in aproprierea ei – o va convinge ca el e alesul…  Iar cum convingerea iubitei nu avea un termen fix – nici el nu putea pleca la data fixa. Ce e asa de greu de inteles?

Urmatoarea migrena a sosit cand un potential chirias a fost nemultumit de cum arata mobila din casa si a pretins in avans o noua mobila de bucatarie in valoare de 15000 de euro, pentru ca el statea pe social si avea nevoie de o bucatarie mare. Si nu oricand, ci inainte ca el sa se muta in casa impreuna cu prietena, somera si ea, care tocmai ramasese insarcinata. Noroc ca eram deja experimentati si am avut discutia inainte de inmanarea cheii.

Insa astia sunt oamenii, cu ei trebuie sa defilam, asa ca am gasit in final o tanara mama cu un copil, cu planuri mari si perspective luminoase. Fata a afirmat sus si tare ca se pricepe la renovari, la gradinarit, la tamplarit, vopsit, zugravit si fel de fel de alte treburi, insa singura contributie care a avut-o a fost sa arunce intr-o baraca de lemne o sofa pe care ea insasi ne-a rugat sa i-o lasam sa o foloseasca. Dupa care s-a mirat ca i-am pretins s-o plateasca din garantie. Ca doar era urata! Iar asta nu e totul… Dupa ce a inundat vreo cateva saptamani bucataria pentru ca furtunul de la masina de spalat vase se desprinsese din loc si curgea pe alaturi – a chemat o comisie de la oras sa o inspecteze casa de igrasie… Care a fost scopul acestei inspectii – care a certificat ca locuinta e total sanatoasa in rest  – doar ea stie… Banuiala mea este ca spera sa obtina o locuinta asemanatoare si mult mai ieftina din fondul orasului – ca era doar o amarata de somera, care abandonase fostul loc de munca pentru ca ii provoca dureri de spate… Insa de aruncat mobila a fost posibil, cu toate durerile cu tot…

Dupa toate aceste experiente stau si intreb, cum am putut eu oare supravietui in acea casa fara bucataria de 15000 de euro, mergand la serviciu zi de zi, muncind ca un sclav in fiecare weekend, alergand din dreapta in stanga dupa materiale si alte minuni si nu mi-a trecut prin cap macar odata, ca daca ma doare spatele pot deveni casnica, sau pot cere de la oras locuinta si asumistuki si sta acasa sa numara stelele in fiecare zi?! Noroc cu locul de dat cu capul!

7 Ianuarie 2012 - Posted by | Chiriasi

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

