Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Rezolutie

Cam tarziu de facut o rezolutie in februarie, insa acum i-a venit timpul.

Ieri am fost la sala; si cum era de asteptat astazi sunt toata o durere… praful ma inconjoara din toate partile, insa cum baietii nostri buni la toate pleaca abia maine – il las sa ma acopere inca o zi… O migrena ma bantuie in surdina… Nu-mi vine sa citesc nimic, pentru ca nu pot sa sufar sa-mi caut ochelarii – nici sa-i port… Am mainile uscate de la frigul de afara, incat pot cu success sa le folosesc la slefuitul peretilor care se aliniaza unul cate unul, de nu mai cred ca ii voi termina pe toti… Renovarea asta a inceput in vara lui 2009. In 2010 am terminat etajul, in 2011 peretii exteriori. Ramane de facut parterul, subsolul si garajul. Cum banii n-au crescut intre timp in pomi – e foarte probabil ca asta sa se intample in urmatorii 10 ani.

Pe 17 martie am un examen. Unii isi fac operatii estetice sa incetineasca efectul anilor asupra corpului lor; eu ma chinui sa demonstrez ca inca mai pot invata. Chiar daca uit unde imi pun cheile, numele colegilor, sau alte milioane de lucruri de care ma lovesc in fiecare zi, faptul ca stiu inca sa fac integrale prin parti si sa invat teorii noi – imi demonstreaza ca in ciuda tuturor aparentelor, nu ma pandeste inca alzheimerul…

Ceea ce mi s-a mai tocit cu viata si frigul este insa vointa. Mult mai usor renunt la planurile de slabit – ca sa recompensez o zi proasta cu o ciocolata. Mult mai usor dechid televizorul decat o carte. Mult mai usor aman pe maine ce as putea face azi.

Am o amica ce si-a promis de anul nou sa mearga mai des in oras – ei isi fac iesirile alternative: odata ea, odata el – celalalt ramanand cu copii… Am alta amica ce si-a propus sa o ia incet anul asta, sa se bucure de viata… Nu stiu de ce, insa mie nu-mi vine sa mai imi pun un tel suplimentar – mi se pare ca cu serviciul – unde am inceput un proiect cu totul nou (ceea ce inseamna invatat, inteles, explicat, creat incredere, consilidat increderea – intrucat grupul cu care lucrez e nou); scoala (unde competitia e cu copii de 20 de ani); casa (proiect etern); inchiriatul caselor pe termen scurt (contracte, spalat, calcat, aranjat saptamanal sau chiar mai des) sunt destule. Sunt deja obosita si in acelasi timp suficient de incapatanata incat sa nu renunt la proiectele incepute…

De aceea, rezolutia mea e ca la 50 de ani (atunci cand si daca vor veni) sa imi schimb numele, sa termin definitiv cu scoala, sa nu mai am renovari decat eventual la subsol sau in curte – ca trebuie sa aiba si El ceva de facut pe acasa, si sa imi petrec mai mult timp, andante, in tarile calde.

11 Februarie 2012 - Posted by | eu | , , , ,

6 comentarii »

  1. Bravo! Sa-ti iasa bine tot ce ti-ai propus, desi inteleg ca nu-i usor deloc, mai ales cand ai de luptat pe mai multe fronturi. dar cata vreme ambitia e vie, tot inainte! cat despre examene……… tocmai m-am convins in iarna asta ce greu mi-a fost sa dau piept cu copii de 18-20 de ani, ce diferenta este intre stressul varstei mele si dezinvoltura varstei lor, etc etc. principalul este ca inca ne mai ajuta neuronii si ca mai facem fata la provocari. Desi……

    Comentariu de asacredeu | 11 Februarie 2012 | Răspunde

    • Ma bucur ca nu sunt singura in situatia asta…🙂 Stau de multe ori sa ma intreb daca nu cumva drumul asta e gresit, insa de fiecare data concluzia e ca pe altul nu am invatat inca sa merg…

      Comentariu de myohemmin | 12 Februarie 2012 | Răspunde

  2. Fii barbata, Zoe !

    Eu m-am cam saturat sa fiu barbata …. Parca fac fata din ce in ce mai greu problemelor ” minore” de zi cu zi, dar care se tot aduna.
    A fost o perioada cand mi-am autoimpus sa fiu ZEN,dar 2011 mi-a pus capac … urat si greu an pentru mine.
    FISA POSTULUI:
    – multifunctionala la job ( mi se cam defecteaza scanner-ul in ultimul timp … suprasolicitat)
    – menajera ful-time
    – chef 2 zile/saptamana ( nu se pun sandwich-urile de fiecare zi )
    – baby sitter
    – meditatoare
    – spalatoreasa+calcatoreasa
    – zilier ( dus gunoi, deszapezire s.a)
    – mediator ( clienti ostili)
    – sofer
    – agent aprovizionare – specializare food

    BENEFICII ??? REZULTATE??? STATUIE ???

    De ce ramane mereu senzatia ca nu ai facut tot, ca ai uitat ceva, ca puteai sa faci mai mult ?

    Comentariu de 1001vorbe | 16 Februarie 2012 | Răspunde

  3. Drum bun,drum lin !

    Comentariu de pure_morning | 25 Februarie 2012 | Răspunde

  4. Nu mai ai mult, si ajungi si la 50 de ani. Asa ca bucura-te cat mai ai lista asa de lunga, cu problme de rezolvat. Dar cred ca iti vei inventa tot timpul cate ceva de facut, de invatat, de schimbat, astfel ca nu te vei linisti never! Asta e felul tau!

    Comentariu de mihaela plesoiu | 17 Mai 2012 | Răspunde

  5. nu renunta niciodata. la nimic. Traieste fiecare clipa la maxim, bucura-te de orice iti face placere. Chiar si MULT dupa 50, vei gasi bucuria de a trai. Un exemplu bun este MAMA noastra!!!!

    Comentariu de mihaela plesoiu | 6 Martie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

