Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Test

Am o prietena din copilarie, careia i se strica manechiura daca deschide acel obiect neidentificat fara de care altii nu pot trai – si anume calculatorul… Asta e impresia mea, care am incercat in ultimii 9 ani s-ai tot trimit emailuri, la care am primit impresionantul numar de 2 raspunsuri in 9×365=3285 de zile: adica 0,0006 emailuri pe zi… Daca vorbesc cu ea (ca telefonul e la categoria identificate) imi spune ca isi citeste posta cu regularitate, doar n-are timp sa raspunda (v-am explicat cu manechiura, nu?). Ieri i-am dat adresa blogului, sa o testez daca spune adevarul… Daca vedeti vreo reactie, inseamna ca sunt datoare cu un lac de unghii cu vitamine, sa repar ravagiile pricinuite… daca nu, aceasta e dovada publica a interesului ei de 0,0006 ganduri adresate mie pe zi. Corect?

15 Martie 2012 - Posted by | Omul |

2 comentarii »

  1. Se pare ca imi esti datoare, asa ca astept sa-mi dai personal lacul de unghii. Apropos, prefer incolor…

    P.S Dinu a deschis calculatorul ( normal )

    Cu drag,
    Prietena din Copilarie

    Comentariu de Busegeanu Mihaela | 16 Aprilie 2012 | Răspunde

  2. 🙂 asa da!🙂 am notat, incolor cu supliment de vitamine… vine…

    Comentariu de myohemmin | 16 Aprilie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

