Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Templu, temple, templuri

Fiecare zeu are o sarcina clara – am inteles recent. Unul iti da intelepciune, altul bani, altul dragoste, altul sanatate – diviziunea muncii e clara si de necalcat. Azi am vizitat templul Senso-ji din Asakusa, Tokio. Invatasem deja de luni, in Kioto ca inainte sa-ti spui pasul, trebuie sa bati un clopot, sau sa faci zgomot, sa trezesti atentia interlocutorului – zeul responsabil cu problema ta. Azi am invatat ca dupa ce cumperi (daca vrei, nu e obligatoriu, m-a lamurit un localnic) betisoare aromate – le dai foc si apoi stai sa te afumi in zonele in care ai deficinte: cap, inima, articulatii. Asta va rezolva instantaneu problema. In plus, poti arunca bani si-ti spune pasul, la altarul zeului responsabil. Am avut cate ceva de discutat cu domnia sa, si sper ca toate probleme legate de proiectul meu sa se rezolve – intrucat zeul se ocupa cu intelepciunea. Ca sa te asiguri, poti sa consulti un oracol (n-am inteles cum functioneaza chestia, asa ca am ratat aceasta etapa), sau sa iei un talisman. Si acestea sunt pe categorii: de dragoste, de noroc, de bani, de succes in examene, de invatat, de implinirea viselor, de facut copii, de siguranta in trafic etc; la pretul de 5-30 euro. Apa „sfintita” e o alta solutie la probleme zilnice, insa asta se regaseste si in religia noastra. Concluzia e ca viata mea e acum in maini bune… tot inainte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

17 Aprilie 2013 - Posted by | eu |

1 comentariu »

  1. interesante informatii…. ai numai de invatat din astfel de excursii…. abia astept sa vizitez si eu aceste locuri, si sa-mi rezolv toate problemele…..

    Comentariu de mihaela plesoiu | 21 Aprilie 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

