Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Hamsterul

Azi ma simt ca un hamster alrgand pe roata. Incerc sa ajung la destinatie si cu cat alerg mai tare cu atat mi se pare destinatia mai indepartata.

Am inceput de 2 saptamani sa renovam bucataria, ceea ce e un lucru bun, intrucat avea 200 de ani si nu functiona de nici un fel – ce nu e atat de cool e ca nimic nu se produce instant, peretii trebuiesc tencuiti si slefuiti de 100 de ani, tavanul l-am vopsit de 6 ori (de primele 3 ori cu vopseaua gresita), usile le-am reparat si apoi le-am stricat la loc, ca sa avem ce reapara din nou, si tot asa. Ce e mai crunt e ca toate magazinele de mobila si aparate ne-am facut niste preturi exorbitante, pe care nu stiu cum le vom acoperi si nici daca merita sa facem efortul… Asa ca tot ce fac e sa alerg pe roata incercand sa ajung in final acolo – unde probabil voi descoperi ca roata mea se invarte in alta roata care se la randul ei se invarte si alta si tot asa…

Image

Intrebarea care ma tine treaza e: ce caut eu in roata asta?

31 Iulie 2013 - Posted by | eu | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

