Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nu pleca

Tu sa ma ierti copila mea,

ca n-am stiut sa-ti simt durerea.

Te-am lasat singura sa lupti

far’ sa-ti alint insingurarea.

N-am stiut sa-ti ud radacinile,

n-am stiut sa te cresc puternica,

n-am stiut sa te conving ca poti,

ca esti un om frumos si bun.

N-am stiut ca suferi,

n-am stiut ca e asa de profunda

si adanca rana ta.

N-am stiut sa te conving

ca voi fi aici mereu,

toiagul tau, sprijinul tau,

n-am stiut ce demoni te-nconjoara

n-am stiut sa te protejez,

n-am stiut sa te feresc,

n-am stiut sa fac nimic din ce-ar fi trebuit sa stiu…

Si ma uit cum te pierd,

cum te stingi,

cum te departezi,

intoarce-te, intoarce-te,

am nevoie de tine…

19 Ianuarie 2014 - Posted by | Ea |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

