Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ma oftic

Vineri pe 13.3 am absolvit chestia asta cu licenta – cuvant care nici nu exista la noi – in sensul ca e la 75% drum intre master si doctorat. Totul a inceput de la un coleg care m-a intrebat de ce-s decibelii mei negativi. La care eu m-am uitat pe google – nu foarte stiintific, corect? Asa ca m-am dus la Eero si i-am spus ca as vrea sa merg la un curs sa ma lamuresc cum sta treaba sistematic, nu asa dupa google. El a zis ok, o sa aranjez – fara ca eu sa negociez in nici un fel ce inseamna acest efort si stres – din punct de vedere financiar. Termin eu treaba si-l intreb: ce se intampla acum, ma faci sefa? Imi dai vreun grad? Vreun leu cinzeci? La care el imi spune: nu! Asta a fost doar pentru dezvoltarea ta personala. Ok, m-am lamurit, zic eu. Insa diploma e diploma, ma pot lauda cu ea la urmatorul interviu – pun lucrarea ca link si vad incotro o iau. La care el, n-ai voie sa publici teza pe internet ca e secreta! Nici macar sa trimiti pdf-ul n-ai voie!!! Adica nici bani nici glorie. In special dupa etapa in care m-a chinuit sa scriu textul intr-o forma inteligibila, incat m-am muncit cu el din august pana-n ianuarie, desi profesorul meu de la universitate era ultra multumit de la inceput. Rezultatul: voi avea in sertar o teza impecabil scrisa. Curat murdar!

16 Martie 2014 - Posted by | University |

1 comentariu »

  1. FELICITARI !

    Noi stim cat ai muncit, si te apreciam.

    Ne laudam la toata lumea cu tine.

    Comentariu de Mihaela Plesoiu | 17 Martie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

