Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mind power

Imi trimite zilele trecute o amica un link ce mi s-a parut f tare.

Stau acum si ma gandesc, uitandu-ma la repezeala pe ce-am mai scris pe blogul asta, ca ma loveste nevoia de a scrie doar cand sunt total intr-o faza albastra… La inceput, cand Tristetea Pamantului a venit cu inspiratia blogului, mai scriam si cand eram mai vesela, si cand mi se intampla ceva de bine – in ultimul timp insa vad ca-mi doar tuna si fulgera. Ascultand-o insa pe Amy, e clar ca fac o greseala. Ideal e sa incep sa scriu despre frumusetea verii, indiferent daca ploua afara, pentru ca asa imi programez creierul sa gaseasca puncte pozitive intr-o realitate pe care nu o pot controla – vremea.

In acelasi ton, azi mi-am schimbat parola. Pana acum foloseam ceva de genul: numaipot6, ascultama3, doamneajuta8. Imi incepeam ziua prin a-mi aminti ce nu-mi merge, prin a ma plange ca mi-e greu. Gresit. De azi am o parola de genul: Ceamaitare1, oziperfecta9, amreusit7. Nu va asteptati sa va fi dat exact parola actuala, insa cred ca ideea ati prins-o. Right?

31 Martie 2015 - Posted by | eu

1 comentariu »

  1. Bravo! Asa te vreau! Si asa ma vreau si pe mine, chiar daca nu-mi iese intotdeauna!

    Comentariu de asacredeu | 1 Aprilie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

