Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

In gradina,

Ieri mi-am luat mult visatul hamac, l-am atarnat intre doi pomi si acum lenevesc in gradina… Cafeaua ma asteapta intr-un morman de  valkovuokko, hamacul ma leagana, laptopul meu workstation cantareste in continuare 100 de kg, vantul imi intoarce paginile cartii pe care ar trebui sa o conspectez, Engineering Acoustics – gandul mi-e la ciresele tristetiipamantului, asa ca incep cu o pauza… E cald, da’ cald – de ma bate gandul sa-mi pun crema de protectie. Mi-au inflorit si narcisele albe, iar vecinei i-au inflorit lalele, plantate intr-un loc mai insorit… Aici la mine e umbra, pomii au inmugurit suficient cat sa filtreze un pic lumina soarelui… Abinele zumzaie, pasarile ciripesc iar in departare se aude zgomotul orasului; odata cu caldura toti isi plimba motocicletele, care mai de care mai Harley – despre sunetul motocicletei Harley Davidson ar trebui sa citesc, cum vibratia motorului de joasa frecventa, e trasmisa si amplificata in structura metalica, iar apoi propagata prin unde transversale in aer, pana cand totul se transforma in caldura – o energie efemera. Ce usor ar fi, daca si urmele energiei nucleare s-ar disipa in neant la fel ca si energia sonica, ganditi-va pe unde as putea sa-mi petrec veacul, in loc sa platesc atat curentul electric. As putea sa concura cu stapana lui Rufus la colorarea  „locurilor unde am fost” pe harta lumii, noroc ca Fortum-ul – imi tine sub stricta cenzura financiara my carbon footprint.

16 mai 2010 Posted by | University | , , | 4 comentarii