Myöhemmin's Blog

Just another WordPress.com weblog

Spune-mi cu cine te-nfratesti

Sa nu va imaginati ca zicala asta se aplica doar la oameni, e valabila si pentru animale… Ati observat cum seamana cateii cu stapanii lor? Nu stiu daca totul consta doar in alegere, sau ei isi schimba fizionomia si deprinderile in functie de mediu… Sa o luam de exemplu pe Lea. Eu bruneta, ea bruneta. Eu ducace, ea ducace. N-are nici 5 minute stare si reuseste sa fuga din orice fel de curte si incercuire: ori sapa pe sub gard si iese pe la vecini, ori sare peste gard, ori pur si simplu iese pe usa. Stie cand face o prostie, insa o face oricum. Daca vad ca nu ma asteapta nimeni la usa, ma pregatesc sufleteste pentru orice: carti citite, flori sapate, perne uniform distribuite, scaune sculptate, cizme remodelate, cred ca are o problema atat cu stilul meu de decorare interioara cat si cu cel vestimentar. Mai nou insa ii e frica de mingea de pilates. Asa ca o pun in pat, ca sa nu mai am surpriza jucariilor ei gasite noaptea pe sub perne, desi stie ca n-are voie in pat!

Problema mea este ca n-am voie s-o las singura in padure intre 1 martie mai si 19 august. Nu pentru ca nu m-ar lasa inima, ca drept sa spun m-a ispitit de multe ori gandul, insa pentru ca e interzis prin lege sa umble singura, fara lesa, oriunde, chiar si in acolo. Iar in curtea ei – ca mai nou am improprietarit-o, latra la tot ce misca: pasari, bondari (ca si eu am) veverite, iepuri, frunze, pisicile si cateii vecinilor, oameni, flori, fete, filme sau baieti. Iar aici cainii n-au voie sa latre nici in timpul zilei, m-a anuntat un vecin caruia i-am oferit sa-mi cumpere casa daca-l deranjez.  Asa ca vrei nu vrei, avem de doua ori pe zi concurs de orgolii. Invingatorul decide incotro mergem, cu ce viteza si cu cati caini trebuie sa socializam.

Iar ca sa intelegeti cum m-am pricopsit cu asa o mandrete, mai demult la radio, o ascultatoare intreba:

„unde pot gasi un tip, trecut de o varsta, educat, ce nu-si lasa sosetele pe televizor, ce nu isi invita prietenii fara sa ma anunte, ce stie sa se poarte si e vesnic atent cu mine?”

la care  Sofi Oksanen, o tipa neortodoxa si a carei carte trebuie s-o citesc si eu, a raspuns:

 „nicaieri, pentru ce ai tu nevoie iti trebuie un caine”.

Iar cum eu sunt ascultatoare, m-am executat! Si sa spun drept, El tot pentru caine m-a ales, ca sunt unii care chiar iubesc animalele. Asa ca, multumesc Lea!

9 mai 2010 - Posted by | eu |

7 comentarii »

  1. vai ce ti-a crescut parul. va sta bine impreuna:)

    Comentariu de tristeteapamantului | 9 mai 2010 | Răspunde

  2. Frumoase amandoua.
    Ah,ce ma straduiesc sa invat pasii!
    sigur ca tu ii stii.

    http://www.tare.ro/sofokle/238924-zorba-sirtaki

    Comentariu de campuriAurii | 9 mai 2010 | Răspunde

    • De ce te chinui, crezi ca Ro urmeaza dupa greci? sa primeasca ajutoare grupa? bine-ar fi…

      Comentariu de myohemmin | 10 mai 2010 | Răspunde

      • hahahaha !!!deja suntem cu ei in hora,numa’ ca de soarta lor e preocupata o lume.
        Imi place muzica asta ,e belea de antrenanta.Te scola din morti.

        Comentariu de campuriAurii | 10 mai 2010

  3. interesant!
    Foarte bine ca puteti tine cainii in frau, sa nu latre. Eu am o vecina, aici pe teaj, cu mine, si are un caine, asa de prost, ca face numai in casa, si latra non-stop. Si nu are ce sa ii faca!
    te-am mai intrbat? cum pun eu poze ??? sa ti-l arata pe Rufus al meu. Pisoiul.

    Comentariu de Mihaela | 10 mai 2010 | Răspunde

    • cel mai usor e sa-mi pui un .jpeg in email si ti-l pun eu…

      Comentariu de myohemmin | 10 mai 2010 | Răspunde

  4. hai ca vin si eu cu perusul!
    Despre caini, am vazut cum e pe la voi prin nord, civilizatie, la noi acum ca a inceput caldura, e o latratura si maraiala pe strazi de te-apuca groaza. Bocii si basestii vor sa-i eutanasieze, dar cu ce sunt bietii grivei de vina ca sunt multi si lasati de izbeliste? Mi-e mila de ei si sunt furioasa pe cei care din banii cheltuiti pe asa zisa sterilizare (teapa!) si-au tras niscai vilute sau merzane.

    Comentariu de asacredeu | 10 mai 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu